Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@15:14:26 GMT

تأسیس استان گلساران یا اصفهان شمالی تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۶۲۹۱

تأسیس استان گلساران یا اصفهان شمالی تکذیب شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمدی روز پنجشنبه ۲۰ شهریور اخباری را که درباره موافقت وزارت کشور با تصویب طرح تشکیل استان جدید گلساران یا اصفهان شمالی در رسانه‌ها منتشر شده تکذیب کرد و افزود: همواره چنین مطالبات و تقاضاهایی برای تبدیل یا ارتقا مطرح است ولی از آنجا که این تغییرها امری کاملا تخصصی و دارای بار مالی فراوان است، وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تشکیل استان جدید ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام وصول طرح تشکیل استان گلساران | کدام شهرها استان جدید را تشکیل می‌دهند؟

پیش‌تر گفته شده بود طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس با چند تغییر به استان گلساران تغییر یافته و شامل شهرستان‌های محلات و دلیجان از استان مرکزی و شهرستان‌های خوانسار و گلپایگان از استان اصفهان خواهد بود. ضمن اینکه قرار است مرکز استان گلساران شهر کاشان باشد.

کد خبر 548219 برچسب‌ها وزارت کشور استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور استان اصفهان استان گلساران تشکیل استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود

دکتر وطن خواه با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه، استفاده بهینه از منابع  و عدم موازی کاری در آزمایشگاه‌ها، سطح‌بندی نیروی انسانی آزمایشگاه‌ها متناسب با تخصص آن‌ها و فراهم کردن دسترسی به تمامی خدمات آزمایشگاهی برای مردم در تمامی نقاط کشور با بهترین کیفیت خدمات آزمایشگاهی است.

وی افزود: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه یادآور شد: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی در ادامه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰  آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • تأسیس بانک ذخایر دریایی ایران به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته