Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یوونتوس در صورت ناکامی در جذب ژکو و سوارز، اولیویه ژیرو را به ترکیب تیمش اضافه می کند.
به گزار آیا، اولیویه ژیرو مهاجم چلسی و تیم ملی فرانسه که به زودی 34 ساله می شود، جدید ترین نامی است که پیرامون یوونتوس مطرح شده است. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پس از توافق گونزالو هیگواین و یوونتوس برای فسخ قرارداد و پیوستن این مهاجم آرژانتینی به اینتر میامی آمریکا، مدیران یوونتوس در تلاش هستند مهاجم جدیدی به تیم آندره آ پیرلو اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس همچنان امیدوار است ادین ژکو یا لوییس سوارز را جذب کند اما موانع موجود در راه این دو انتقال برطرف نشده است.
ماجرای پیوستن ادین ژکو به یوونتوس به دلیل توقف مذاکرات رم و ناپولی برای معاوضه آرکادیوش میلیک و چنگیز اوندر، پیچیده شده است. پس از پاره شدن رباط صلیبی نیکولو زانیولو، رم از معاوضه اوندر با میلیک منصرف شد. حالا رم برای خرید میلیک فقط باید پول نقد به ناپولی پیشنهاد دهد و با توجه به درخواست 35 میلیون یورویی ناپولی برای فروش این مهاجم لهستانی، باید منتظر بود و دید که مالک جدید رم حاضر به پرداخت چنین رقمی هست یا خیر؛ در صورت انتقال میلیک به رم، این باشگاه اجازه انتقال ژکو به یوونتوس را صادر می کند.
در خصوص لوییس سوارز، قرار شده او هفته آینده برای گرفتن پاسپورت ایتالیایی و سهمیه اروپایی محسوب شدن، باید در آزمون زبان ایتالیایی شرکت کند. همچنان ممکن است فرایند گرفتن پاسپورت ایتالیایی سوارز طول بکشد و به همین دلیل ممکن است یوونتوس ریسک نکند. نام ادینسون کاوانی نیز مطرح شد اما اتلتیکو مادرید طی ساعات اخیر با مدیر برنامه او تماس گرفته است.
با توجه به چنین مشکلاتی، فرضیه انتقال اولیویه ژیرو به یوونتوس مطرح شده است. ژیرو حاضر است فقط برای انتقال به یووه، از چلسی جدا شود. یوونتوس همین حالا با ژیرو برای امضای قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه 4.5 میلیون یورو به توافق رسیده است. چلسی برای فروش ژیرو، مبلغی حدود 5 میلیون یورو می خواهد که انجام چنین انتقالی برای یوونتوس آسان به نظر می رسد. در صورت انجام نشدن انتقال سوارز یا ژکو، یوونتوس جذب مهاجم تیم ملی فرانسه را قطعی می کند.
اولیویه ژیرو مهاجم 33 ساله چلسی و تیم ملی فرانسه، نامی است که اخیرا پیرامون یوونتوس مطرح شده است. جانلوکا دی مارتزیو گزارش داده که در صورت شکست یوونتوس در جذب لوییس سوارز، آن ها ژیرو را به تیم خود اضافه می کنند و با این مهاجم فرانسوی به توافق شخصی دست یافته اند.
مایکل مانوئلو، مدیر برنامه اولیویه ژیرو در مصاحبه با توتو یووه، خبر توافق با بیانکونری را تایید نکرد: اخباری که از ایتالیا منتشر شده را نخوانده ام اما در حال حاضر با یوونتوس در تماس نیستیم.  
مهاجم فرانسوی چلسی، می گوید هنوز با فرانک لمپارد در خصوص دقایقی که برای فصل آینده در باشگاه لندنی خواهد داشت، صحبت نکرده است. به نقل از گل، چلسی عملکرد فوق العاده ای در بازار نقل و انتقالات داشته است و همین موضوع گمانه زنی های زیادی در خصوص برخی از بازیکنان این تیم ایجاد کرده است. یکی از این بازیکنان، اولیویه ژیروی فرانسوی است. با این حال، مهاجم 33 ساله آبی های لندن می گوید هنوز با لمپارد در خصوص فرصت هایی که در فصل آینده برای بازی به دست خواهد آورد صحبت نکرده است. او اظهار داشت:
هنوز با لمپارد در خصوص دقایقی که خواهم داشت صحبت نکرده ام. با این حال چیزی که مشخص است این است که وجود رقابت در تیم، سطح ما را نیز بالاتر خواهد برد. باشگاه های بزرگ همواره چند گزینه متفاوت را برای بازی در پست های مختلف در اختیار دارند و فکر می کنم مربی و تمام اعضای باشگاه، می خواهند چلسی را حتی با وجود ثبات بسیار بالای لیورپول و منچسترسیتی، وارد کورس قهرمانی در لیگ برتر کنند. من اینجا هستم و فصل گذشته را نیز به خوبی به پایان رساندم و ثابت کردم که مربی می تواند روی من حساب کند. مشخصات ورنر با من متفاوت است و این نکته مثبتی است. امیدوارم زمان کافی برای بازی در اختیار داشته باشم.  
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اولیویه ژیرو یوونتوس اولیویه ژیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)

گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (4.2MB)

دیگر خبرها

  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز