Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@20:56:42 GMT

فروش فوق العاده ماهانه ۲۵ هزار خودرو از ابتدای مهر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۸۰۰۴

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  جعفر سرقینی گفت: پیش از این به علت اینکه حجم تعهدات خودروسازان بالا بود 80 درصد از تولیدات خودروسازان به اجرای تعهدات و 20 درصد به فروش فوق العاده اختصاص می‌یافت که اخیرا با کاهش تعهدات، 60 درصد از تولیدات به اجرای تعهدات و 40 درصد به فروش فوق العاده اختصاص یافت از این رو امروز تصمیم گرفتیم تا از ابتدای مهر تا پایان سال 25 هزار خودرو در ماه به طرح فروش فوق العاده اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این که طرح‌های قبلی مانند پیش فروش‌های بیش از سه ماه و مشارکت در تولید همچنان برقرار است افزود: فروش 25 هزار خودرو ماهانه در طرح فروش فوق العاده به تامین نیاز مردم و کاهش عطش بازار کمک خواهد کرد و این خودرو‌ها هم از یک ماه تا سه ماه تحویل برندگان خواهد شد.

 

سرپرست وزارت صمت گفت: در این طرح انواع تولیدات ایران خودرو و سایپا هر دو هفته یک بار قرعه کشی می‌شود و امیدواریم این طرح بتواند التهاب بازار را کنترل کند، زیرا این طرح به منظور برآورده کردن نیاز فوری مردم اجرا می‌شود.

 

وی افزود: کسانی که در طرح فروش فوق العاده ماهانه 25 هزار خودرو ثبت نام می‌کنند 10 درصد از مبلغ خودرو را در زمان ثبت نام در حسابی واسط واریز می‌کنند، زیرا اگر مبلغی اخذ نشود تعداد ثبت نام‌ها زیاد خواهد شد.

 

سرقینی اضافه کرد: همچنین تا پیش از این برندگان قرعه کشی 72 ساعت مهلت داشتند تا وجه طرح فروش فوق العاده را تکمیل و واریز کنند که اکنون این میزان به 120 ساعت افزایش یافته تا برندگان راحت‌تر بتوانند وجه را تکمیل کنند. 

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت اقتصاد جام نیوز خودرو سایپا طرح فروش فوق العاده هزار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات بارشی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا پایان روز گذشته (۷ اردیبهشت) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۰.۸ درصد مربوط به استان قزوین است. همچنین بارش‌ها در استان سمنان ۴۰.۵ درصد و در تهران ۳۸ درصد کاهش یافته است. در ۲۵ استان کشور بارش‌ها نیز با کاهش بوده که می‌توان به هرمزگان با کاهش ۲۵.۵ درصدی، گیلان با رشد منفی ۲۶.۳ درصد، فارس کاهش ۲۸.۳ درصد، بوشهر با ۲۷.۲ درصد و البرز با کاهش ۲۵.۲ درصد اشاره کرد.

در ۶ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران ۸۶.۴ میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها ۱۰۲.۵ میلیمتر بوده است. در مجموع براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از ابتدای سال جاری تا (۷ اردیبهشت) بارندگی در کشور ۱۲.۷ درصد یا به عبارت دیگر ۲۵.۹ میلیمتر کاهش داشته است.

کد خبر 5999568 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۴۲ درصدی اجاره خانه در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • رشد 42درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است