Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق کش روزنی با کشف هفت فقره سرقت در همدان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی وقوع سرقت از چند مغازه لباس فروشی در شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مدار بسته در محل‌های سرقت، سارق را شناسایی و دستگیر کردند و نامبرده به مقر انتظامی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به هفت فقره سرقت از نوع کش روزنی از مغازه‌هایی که فروشنده آنها خانم بوده‌اند، به صورتی که از غفلت فروشندگان استفاده و از آنها سرقت می کرده اعتراف کرد و مشخص شد وی اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار است.

سرهنگ باقری با اشاره به اینکه با اعتراف متهم، بازسازی صحنه انجام و اقدامات لازم در خصوص تحویل اموال سرقتی به مالباختگان صورت گرفت، بیان کرد: سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری دو سارق لوازم و قطعات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مأموران، دو متهم در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان، قطعات و لوازم خودرو سرقتی به ارزش ۱۵ میلیون ریال کشف و هر دو نفر با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: رعایت توصیه‌های انتظامی اجتماعی و بازدارنده به منظور جلوگیری از ایجاد فرصت‌های ارتکاب سرقت داخل خودرو، از جمله انتظارات پلیس ملایر از شهروندان است.

کشف ۲۰ فقره سرقت در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری باند سه نفره سارقان و کشف ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: مأموران گشت شهرستان رزن حین گشت زنی هدفمند به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی‌های بیشتر مشخص شد این خودرو و سرنشینان آنکه ۲ مرد و یک زن بودند، فاقد مدارک هویتی هستند و در بازرسی از این وسیله نقلیه، یک عدد قیچی مخصوص قطع کابل برق و یک دستگاه پنل کولر گازی کشف شد.

سرهنگ زنگنه ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی خودرو به همراه سرنشینان به کلانتری منتقل و پس از بررسی دقیق مشخص شد، این سه متهم دارای سوابق متعدد سرقت هستند که نامبردگان در بازجویی‌های فنی به ۲۰ فقره انواع سرقت از جمله: سرقت سیم برق، منزل و احشام از حوزه استان‌های تهران، کرمانشاه و همدان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست با بکارگیری تمهیدات حفاظتی و مراقبتی، نصب دوربین‌های مدار بسته و همچنین با استفاده از نگهبان، از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

کد خبر 5020771

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان دستگیری سارق سرقت ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم توهین به پیامبر شیوع کرونا فرمانده انتظامی شهرستان داخل خودرو فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت