Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «طبیب» این هفته به بررسی موضوعات مختلفی از جمله پیشگیری از استرس در شرایط کرونا و راه‌های جلوگیری از پیر چشمی می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «طبیب»؛ برنامه طبیب امروز شنبه ۲۲ شهریورماه میزبان متخصص طب ایرانی بود و به متخصص طب ایرانی بوده و به سوالات مخاطبین پاسخ خواهد داد و همچنین با حضور پزشک روانشناس، موضوع پیشگیری از استرس در شرایط کرونا را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه‌ ۲۳ شهریور ماه میزبان متخصص عفونی
بوده و موضوع زندگی در شرایط کرونا و آخرین خبرها درباره ی واکسن کرونا را مرور خواهد کرد و پزشک فیزیوتراپیست با موضوع درد های ناگهانی در عضلات و ‌پیشگیری از آن در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه متخصص متخصص دردهای زانو با موضوع پاسخگویی به سوالات مردم در مورد زانو و مسایل آن و همچنین پزشک متخصص سونوگرافی و رادیو لوژی با موضوع پیشگیری از انجام سونوگرافی بی دلیل مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۲۵ شهریورماه پذیرای متخصص و جراح چشم پزشکی با موضوع جلوگیری از پیر چشمی و پزشک متخصص مغز و اعصاب و فوق تخصص اختلالات خواب با موضوع راههای پیشگیری از بیخوابی در طبیب حضور خواهند یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه میزبان دکتر انوشه با موضوع چالشهای زندگی زناشویی در شرایط فعلی خواهد بود.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

انتهای پیام/4139/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا شبکه سه برنامه طبیب شرایط کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی در نامه‌ای به معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد که بر اساس قانون احکام دائمی هر گونه وضع مالیات یا عوارض برای صادرات کالاهای مجاز و غیریارانه‌ای و جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است.

به گزارش ایسنا. در متن نامه محمدهادی عبادی - معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی - به سرپرست معاونت توسعه و بازرگانی وزارت جهادکشاورزی - آمده است:

عطف به مکاتبه اتاق ایران به تاریخ ١٧ اردیبهشت ١٤٠٣ با موضوع «اخذ عوارض معادل ۶۰ درصد ارزش صادراتی و عدم رعایت آیین‌نامه لزوم ثبت و اطلاع‌رسانی مقررات مرتبط با محیط کسب و کار» و پیرو مکاتبه ای به تاریخ ٢٥ دی ماه ١٤٠٢ درخصوص فرایند قانونی وضع عوارض صادراتی بر کالاها، اعلام می‌دارد: 

اولاً، به موجب ماده (۳۳) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مصوب١٠ بهمن ١٣٩٥، هر گونه وضع مالیات یا عوارض برای صادرات کالاهای مجاز و غیریارانه‌ای و جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است.»

ثانیاً، وفق تبصره اصلاحی ماده (۴) قانون مقررات صادرات و واردات مصوب  ٨ تیر ١٣٩٠، «کلیه بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به صدور و ورود کالا منحصراً از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان‌های اجرایی ذی‌ربط اعلام می‌گردد.

ثالثاً، وفق ماده (۶) آیین‌نامه لزوم ثبت و اطلاع‌رسانی مقررات در پایگاه اطلاعات قوانین و مقررات مرتبط با محیط کسب و کار به تاریخ ٩ اردیبهشت ١٤٠٢، مقررات بدون ثبت و انتشار آنها در پایگاه مذکور لازم‌الاجرا نخواهد بود.

لذا، مقتضی است ضمن همکاری موثر در رعایت احکام قانونی مذکور، به قید فوریت درخصوص رفع هر گونه موانع در صادرات کالاها بدون طی فرایند قانونی اقدام کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • تحلیلی راهبردی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • تحلیلی راهبردی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • فیلم/ با طبیب زاده بیشتر آشنا شوید
  • روشی ساده و کم‌هزینه برای کاهش استرس
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود