Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد غیوریرور کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت وزش باد به ویژه در نیمه جنوبی و شرقی خراسان رضوی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.
او آسمان امروز ۲۲ شهریور ماه را در خراسان رضوی صاف پیش‌بینی کرد و افزود: عصر فردا ۲۳ شهریور ماه پدیده رشد ابر در نیمه شمالی خراسان رضوی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: میانگین دمای هوا در روز‌های آینده در سطح خراسان رضوی  تغییری نخواهد داشت.
غیوریرور بیان کرد: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۲۹ درجه سلسیوس خواهد بود که نسبت به دیروز یک درجه کاهش دارد.
او تصریح کرد: فریمان در منطقه مرکزی خراسان رضوی با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس واقع در شمال شرق این استان با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بودند.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش در همین مدت از سبزوار در غرب و تایباد در شرق خراسان رضوی با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.   انتهای پیام// ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی خراسان رضوی وزش باد دمای هوا آب و هوا خراسان رضوی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

مطیعی، با اشاره به پیش بینی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان افزود: در هفته جاری ، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز در مناطق مختلف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و تکاب با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرها استان بودند.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی