Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدشریف اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری با موضوع کرونا بوده که به صورت مجازی در کشور برگزار شده است. 

وی افزود: این مسابقه از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با مشارکت حوزه هنری کشور برگزار شد. 

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع های این مسابقه شامل روحیه بخشی به مردم برای مبارزه بهتر با بیماری کرونا،  ادای دین نسبت به مدافعان سلامت شامل پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و لزوم رعایت هر چه بیشتر مسائل بهداشتی و حفظ فاصله  گذاری اجتماعی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسلامی عنوان کرد: ۹۲۳ هنرمند کارتونیست و تصویرساز مرد و زن از ۸۸ کشور جهان در این مسابقه شرکت کردند. 

وی ابراز داشت: تعداد آثار ارسالی از طریق فضای مجازی به دبیرخانه این مسابقه واقع در تهران چهار هزار و ۲۱۲ مورد بوده است. 

اسلامی گفت: بر اساس رأی هیأت داوران علی راسترو هنرمند کارتونیست و تصویرساز کهگیلویه و بویراحمد جایزه ویژه نقدی، لوح یادمان و لوح تقدیر این مسابقه را کسب کرد. 

علی راسترو متولد سال ۱۳۷۷ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته نقاشی است که در رشته‌ های نقاشی، کارتون و تصویرسازی فعالیت  دارد. 

این هنرمند جوان و مطرح کهگیلویه و بویراحمد تاکنون موفقیت های ارزنده ای در مسابقه ها و جشنواره های مختلف ملی و بین المللی کسب  کرده است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کارتونیست کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کارتونیست کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری یاسوج ویروس کرونا کارتونیست کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود