Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:39:25 GMT

بوشهر| سکوی گازی SPD۸ پارس جنوبی در مدار تولید قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۸۲۹

بوشهر| سکوی گازی SPD۸ پارس جنوبی در مدار تولید قرار گرفت

گروه استان‌ها- مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به پایان بازسازی و تعمیرات سکوی گازی SPD۸ گفت: این عملیات با تلاش متخصصان صنعت نفت بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی با موفقیت انجام شد و پس از بازسازی در مدار تولید قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، علیرضا عبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه، با اشاره به بازسازی و تعمیر سکوی SPD8 مربوط به فازهای 6 تا 8 پارس جنوبی اظهار داشت:سکوی یاد شده که برای تعمیرات از مدار تولید خارج شده بود، در مدت کمتر از یک ماه با تلاش متخصصان صنعت نفت بازسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در عملیات یاد شده 80 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه انجام شد گفت:بر اساس برنامه‌ زمانبندی تعمیر سکوی SPD8 با موفقیت انجام شد و پس از بازسازی در مدار تولید قرار گرفت.

مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس، کالیبراسیون 50 شیر اطمینان، بازرسی 7 مخزن اصلی سکو و رفع نشتی شیرهای معیوب را از جمله برنامه تعمیراتی سکوی یاد شده دانست و تصریح کرد: در تعمیر سکوی SPD8 سه خط لوله اصلی گاز سکو مشتمل بر 700 اینچ از جمله خط لوله زانویی 32 اینچ خروجی گاز سکو به صورت یکپارچه تعمیر و نوسازی شد.

سومین سکوی فاز 13 پارس‌جنوبی آماده تولید گاز شد برداشت گاز از سومین سکوی فاز 13 پارس جنوبی آغاز شد بوشهر| روزانه 650میلیون متر مکعب گاز از پارس جنوبی به شبکه سراسری منتقل می‌شود

عبادی، با اشاره به عملیات تعمیرات اساسی در سکوی SPD7 خاطرنشان کرد: عملیات تعمیراتی 2 سکوی SPD7 و SPD8 با تلاش متخصصان صنعت نفت بر اساس برنامه‌ زمانبندی با موفقیت انجام شد و این سکوها در حال حاضر با ظرفیت کامل برداشت گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی، در مدار بهره‌برداری قرار دارند.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارس جنوبی مدار تولید انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات بازسای و تعویض خط لوله چدنی آب شرب در خیابان علامه مجلسی انجام شد.

وی افزود: پس از اتمام عملیات، پرسازی و ایمن‌سازی محل نیز اجرا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر، خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 749175

دیگر خبرها

  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد