Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از افزایش 8 درصدی مصرف سی‌ان‌جی در پنج ماه نخست امسال در این استان خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی با اشاره به اهتمام مدیر و مسئولان این شرکت برای جایگزینی سوخت مایع با گاز طبیعی در بخش‌های مختلف مصرف گفت: در پنج ماه نخست امسال، مصرف سی‌ان‌جی در بخش حمل‌ونقل استان بیش از 286 میلیون مترمکعب بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد داشت و از استقبال مردم از این سوخت پاک حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اهمیت توسعه صنعت سی‌ان‌جی با توجه به منابع قابل توجه آن در کشور و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی ناشی از مصرف سوخت‌های فسیلی، افزود: هم‌اکنون طرح ملی تبدیل رایگان خودروهای عمومی باری و مسافری به سی‌ان‌جی در سطح این استان در حال اجراست و مالکان خودروهای مذکور می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه GCR.NIOPDC.IR و دریافت نوبت نسبت به دوگانه‌سوز کردن خودرو خود اقدام کنند.
مدیر منطقه آذربایجان شرقی تصریح کرد: پیرامون استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی با پیگیری‌های مستمر و تعامل با سازمان‌های مربوطه، کنترل و نظارت کامل به عمل می‌آید تا خدمات سوخت‌رسانی مطمئنی در جایگاه‌ها عرضه شود.
گفتنی است هم‌اکنون 343 جایگاه‌ سوخت در این استان فعال است که در 172 باب آن سی‌ان‌جی عرضه می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست