Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:03:38 GMT

مشاهده لکه‌های نفتی در اطراف جزیره خارگ+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۲۸۹

مشاهده لکه‌های نفتی در اطراف جزیره خارگ+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد قاسمی از آغاز عملیات پاک‌سازی لکه نفتی در غرب سکوی نفتی ابوذر واقع در اطراف جزیره خارگ خبر داد و اظهار داشت: به دنبال دریافت تصاویر ماهواره‌ایی از مرکز کمک‌های متقابل در موارد اضطراری در دریا مبنی بر رویت لکه آلودگی در غرب سکوی نفتی ابوذر بلافاصله برنامه ریزی و هماهنگی برای انجام عملیات مهار و پاکسازی آلودگی نفتی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در این راستا عملیات بارگیری تجهیزات مقابله با آلودگی شامل بوم فراساحلی و اسکمیر و بیش از ٣٠ بشکه مواد امحا کننده دیسپرسنت بر روی شناور خلیج فارس انجام شد.

قاسمی عنوان کرد: تجهیزات به همراه کارکنان عملیات مقابله با آلودگی دریا به موقعیت گزارش شده اعزام شدند.

وی گفت: هماهنگی جهت اعزام یدک کش از بندر امام انجام شده و شناور ناجی ۸ در ساعت ۵:۳۰ از  بندر خارگ برای پایش آلودگی به موقعیت اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: در ساعت ۷:۳۰ صبح ناجی هشت لکه آلودگی را به صورت وسیع و پراکنده رویت کرد.همزمان شناور صبور٢ از بندر امام خمینی برای مشارکت در عملیات مهار و پاکسازی به موقعیت اعزام شد.

قاسمی گفت: با برنامه ریزی انجام شده، عملیات بوم اندازی و استفاده از امحاکننده‌های شیمیایی توسط یدک کش‌های مجهز به بازوی پاشش مواد زایل کننده نفت در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نیز بررسی برای مشخص کردن منشا آلودگی در دست انجام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلودگی استان بوشهر امام خمینی جزیره خارگ انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 غروب امروز در عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. نخستین تصاویر محلی‌ها از این خودرو پس از هدف قرار گرفتن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان