Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@23:21:03 GMT

پشت صحنه سکانس حمله داعش به مجلس در سریال«ده‌نمکی» +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۵۱۳

پشت صحنه سکانس حمله داعش به مجلس در سریال«ده‌نمکی» +فیلم

‍‍‍‍‍‍

اولین فیلم از پشت صحنه سکانس حمله داعش به مجلس در سریال جدید «مسعود ده‌نمکی» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا،  اولین فیلم از پشت صحنه سکانس حمله داعش به مجلس در سریال جدید «مسعود ده‌نمکی» با عنوان «دادِستان»  منتشر شد.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، رضا توکلی، برزو ارجمند، محمود مقامی، نگار فروزنده، هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده،و هلیا امامی نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی و مجید قادری بازیگرانی هستند که جلوی دوربین مسعود ده‌نمکی رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی که محصول مرکز سیمافیلم است، در تهران در حال انجام است همچنین تدوین همزمان سریال توسط بهزاد مصلح در حال انجام است.

تاکنون علاوه بر ضبط سکانس‌های داخلی و خارجی متعدد، صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز بسیاری با حضور بدلکاران حرفه‌ای ضبط شده است.

سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی محصول مرکز سیمافیلم است.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: مسعود ده نمکی سریال های تلویزیونی سریال دادستان مسعود ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید

هافبک ژاپنی سوسیداد بعد از شکست برابر رئال مادرید اظهارات جالبی داشت و داور به جانبداری از رئال متهم کرد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در بازی آغازین هفته سی‌وسوم لالیگا با تک گل دقیقه ۲۹ آردا گولر رئال سوسیداد را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لالیگا نزدیک‌تر شد. در این بازی کوبو، بازیکن ژاپنی سوسیداد، گلزنی کرد که VAR آن را به خاطر خطا روی شوآمنی رد کرد و اعتراض این بازیکن آسیایی را به دنبال داشت.

به نوشته مارکا، کوبو بعد از بازی گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که داور گل را مردود اعلام کرد. شوآمنی در آن صحنه خواب بود. اصلا خطایی رخ نداد. فکر نمی‌کنم که چنین صحنه‌هایی در لیگ قهرمانان اروپا خطا گرفته شود.

او ادامه داد: آنچه رخ داد شرم‌آور بود. همه کسانی که بازی را دیدند به‌خوبی متوجه شدند که ما شایسته پیروزی بودیم و اصلا مستحق این باخت نبودیم. چند فرصت خوب گلزنی را خلق کردیم و یک گل را هم به ثمر رساندیم که داور مردود اعلام کرد. رئالی‌ها بسیار خوش‌شانس بودند؛ چرا که در ۹۰ دقیقه تنها یک یا دو بار شوت زدند این در حالی بود که ۶-۷ بار شوت زدیم و دروازه آنها را تهدید کردیم. سوسیداد در این بازی کاملا کنترل بازی را در دست داشت و تیم برتر بود اما در پایان نتیجه مهم است که رئال به خواسته‌اش رسید.

رئال مادرید با بردی که در این بازی به دست آورد اختلافش را با تیم دوم که بارسلوناست، به ۱۴ امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی