Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:08:38 GMT

سه خبر از شهرداری سنندج

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۶۰۸

سه خبر از شهرداری سنندج

به گزارش ایرنا، شهردار سنندج روز شنبه از صدور سند مالکیت حمام شیشه به نام شهرداری خبر داد و گفت: حمام تاریخی شیشه پس از توافق با مالک و با هزینه پنج میلیارد ریالی بطور کامل در تملک شهرداری قرار گرفت.

حشمت‌الله صیدی اضافه کرد: مالکیت چهار و نیم دانگ از این حمام در سال ۱۳۸۶ توسط مالک اولیه در تملک شهرداری قرار گرفته بود و یک و نیم دانگ بقیه نیز در تملک بخش خصوصی باقی ‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سال ۹۱ این شهرداری برای خریداری و تملک یک‌ و نیم دانگ این حمام اقدام کرد، سپس در سال ۹۳ هیات کارشناسی سه نفره برای هر متر زمین قیمت تعیین کرد که در کمیته انطباق مورد تایید قرار نگرفت و پس از آن هم سنوات گذشته ۲ بار کارشناسی شد.

شهردار سنندج یادآور شد: در این دوره و با هدف تملک کامل این بنای تاریخی توافقاتی در شورای اسلامی شهر در مورد قیمت یک و نیم دانگ آن که در تملک بخش خصوصی بود انجام و در اواخر سال ۹۸ مجوز هیات تطبیق فرمانداری هم اخذ شد.

وی با بیان اینکه این حمام پس از توافق با مالک بطور کامل در تملک شهرداری قرار گرفت، گفت: برای تملک  یک و نیم دانگ باقیمانده، پنج میلیارد ریال به مالکان این بنای تاریخی پرداخت شد.

آغاز عملیات سنگفرش پیاده راه خیابان فردوسی در سنندج

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: خیابان فردوسی از خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر سنندج است و به منظور ارتقای کیفی فضای شهری پیاده محور کردن آن در سالجاری آغاز شد.

بهزاد ریحانی فرد اظهار داشت: حفظ هویت هسته مرکزی شهر، کاهش بار ترافیکی، حفظ و زیبایی محیط زیست شهری، رونق کسب و کار، افزایش مراودات اجتماعی و ایجاد فضایی با نشاط برای شهروندان از مهترین اهداف احداث پیاده راه خیابان فردوسی است.

وی اضافه کرد: از ۱۵ اردیبهشت سال جاری مسیر پیاده راه فردوسی در مرحله اول تاسیسات زیربنایی توسط دستگاه‌های خدمات رسان و سازمان عمران شهرداری سنندج مورد بازسازی قرار گرفت.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج افزود: دستگاه‌های خدمات رسان اقدامات لازم را در جهت اجرای عملیات زیربنایی این خیابان در مدت قریب به ۲ ماه انجام و پروژه جهت آغاز عملیات زیرسازی از هفتم تیر امسال تحویل شهرداری شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات سنگ فرش پیاده راه خیابان فردوسی از سمت میدان انقلاب در سنندج تاکید کرد: برای اجرای سنگفرش آن عملیات تخریب و خاکبرداری توسط ۲ پیمانکار از دو جبهه در حال اجرا است.

ریحانی فرد یادآور شد: تسطیح بستر باز، تراکم بستر، تهیه و حمل و پخش مصالح، تهیه لوله جهت تاسیسات مکانیکی و برقی و آرماتور بندی جهت ایجاد بستر مناسب بخشی از خیابان فردوسی  برای اجرای عملیات سنگفرش انجام شده است.

وی همچنین به اجرای عملیات بتن ریزی همزمان با تخریب پیاده روهای موجود و همکاری با دستگاه‌های خدمات رسان جهت اجرای تاسیسات زیرزمینی جدید، ترمیم منهول‌های اجرا شده توسط دستگاههای زیرساخت اشاره کرد.

ریحانی فرد گفت: با معدن سنگ جهت تامین سنگ فرش پیاده راه خیابان فردوسی قرارداد منعقد شده و در صورت نیاز پیمانکاران سنگ به محل پروژه بارگیری خواهد شد.


آسفالت و بهسازی۳۷ هزار مترمربع از بلوار کارگر سنندج

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج همچنین اعلام کرد: ۳۷ هزار متر مربع از بلوار کارگر در سنندج با ۶ هزار تُن آسفالت در راستای سهولت در عبور و مرور شهروندان، بهسازی معابر و رفاه حال شهروندان روکش آسفالت شد.

بهزادریحانی‌فرد افزود: سهولت در عبور و مرور شهروندان، بهسازی معابر شهری و تامین رفاه حال شهروندان از مهمترین اهداف انجام عملیات آسفالت این بلوار است.

وی اظهار داشت: عملیات آسفالت این بلوار در۲ فاز انجام شد که در مرحله اول در تیر ماه سال جاری حدفاصل میدان سهروردی تا میدان کارگر در دو لاین با ۱۹۰۰ تن آسفالت و به متراژ هشت هزار متر مربع بهسازی شد.

ریحانی فرد تاکید کرد: عملیات روکش فاز دوم نیز از حد فاصل میدان کارگر تا سه راه فاطمیه به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و عرض ۱۱ مترانجام است.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج مدیریت شهری کردستان شهرداری سنندج مدیریت شهری اخبار کنکور پیاده راه خیابان فردوسی شهرداری سنندج نیم دانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد

ایسنا/کردستان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج گفت: دومین جشنواره عکاسی سنندج به مناسبت هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان ملی و بین المللی از استان های سراسر کشور در سنندج کار خود را آغاز کرد.

سرکوت نجفی امروز پنجشنبه در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد:  سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی  تدوین و اجرا می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آیین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

نجفی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته ای با هم به رقابت می پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و ... هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه این ۵۰ عکاس منتخب که ۱۵ نفر آنها نیز عکاسان بومی استان هستند باید در بازه زمانی ۶ تا ۱۱ اردبیهشت در محورهای مطرح شده اقدام به عکاسی کنند، افزود: بعد از داوری عکس‌ها توسط داوران مطرح، نفرات برتر با اهدای لوح و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار می گیرند.

نجفی با بیان اینکه این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و با همکاری خانه عکاسان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاهی از اثار برتر این جشنواره نیز در شهر سنندج دایر و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»