Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین نظری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بخشی از اقدامات برای کنترل قیمت در بازار بر عهده سازمان صمت است اما دستگاه‌های مختلف می‌توانند در بحث کنترل قیمت در بازار با این سازمان همراهی و مشارکت داشته باشند.

وی گفت: دستگاه‌ها با حمایت از تولید داخلی و تسهیل در تامین کالاهای مورد نیاز در بازار می‌توانند در کنترل و یا کاهش قیمت در بازار با این سازمان همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری، ادامه داد: معاونت بازرسی این سازمان از ابتدای امسال تاکنون در کنترل قیمت ها در بازار اقداماتی ازجمله تشکیل هفت فقره پرونده برای شرکت‌های هواپیمایی در گشت مشترک با نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی به ارزش ۷۰د میلیارد ریال، تشکیل ۸۹ فقره پرونده برای واحدهای تاکسی سرویس به ارزش ریالی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین تشکیل ۲ فقره پرونده برای شرکت‌های مسافربری به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال انجام داده است.

وی گفت:همچنین ۲۵ فقره پرونده برای واحدهای نصب گاز CNG به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و ۲۳ فقره پرونده برای واحدهای کارواش به ارزش ریالی ۹۰۰ میلیون ریال تشکیل و برای صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان ارسال شد.

وی افزود: رسیدگی به ۲۰۰ فقره گزارش ستاد خبری و ۸۵ فقره شکایت کتبی از دیگر اقداماتی بود که توسط این معاونت انجام شد.

با شیوع ویروس کرونا نظارت بر بازار خوزستان به ویژه واحدهایی که با سلامتی مردم ارتباط بیشتری دارند افزایش یافته است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات قیمت کالا وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات قیمت کالا اخبار کنکور فقره پرونده میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر