Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود محمدی رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبُک شهری و پیک موتوری در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با جریمه طرح ترافیک برای وانت بار‌ها اظهار کرد: نحوه محاسبه جریمه طرح ترافیک در سال ۹۶ به صورت کلی در طول سال ۶۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شد، اما در حال حاضر با سیستم جدید شارژی طرح ترافیک، جریمه‌ها بالغ بر ۵ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جریمه‌ها از سوی شهرداری و معاونت حمل و نقل سازمان طرح ترافیک اعمال می‌شود. بیشتر بخوانید هدف‌گذاری زامیاد برای تولید ۱۰۰۰ دستگاه کامیونت " پادرا پلاس" رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری با ذکر این مطلب که جریمه عوارض‌های ناشی از ورود به محدوده طرح ترافیک گا‌ها از ۵۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون محاسبه می‌شوند بیان کرد: این جریمه‌ها از سمت سازمان ترافیک اعمال می‌شود حتی با توجه به اینکه دیوان عدالت اداری این را غیرقانونی دانسته، اما شهرداری همچنان در مواضع خودش پافشاری می‌کند.
محمدی با اشاره به مشکلات پیش رویی فعالان صنف حمل و نقل ادامه داد: کمبود و گرانی قطعات ماشین، وجود قطعات غیر اصل در بازار و کمبود و یا در دسترس نبودن لاستیک ماشین‌ها از مشکلات بزرگی است که تقریبا تمام رانندگان با آن‌ها مواجه اند.
وی تصریح کرد: تمام این مشکلات در نهایت موجب افزایش هزینه‌های رانندگان می‌شود که این موضوع اخیرا باعث شده تا بسیاری از این افراد از شغل و درآمد‌های ناشی از آن رضایت نداشته باشند.
رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری مطرح کرد: صدور و فک پلاک عمومی برای وانت بارها، پیک موتوری و چرخی‌های بازار از سال ۱۳۶۰ جزو حیطه اختیارات اتحادیه بوده، اما حدود ۳ سال است که شهرداری به این موضوع ورود کرده و این فرآیند باعث ایجاد آشفته بازاری در روند صدور و فک پلاک‌ها شده است.
محمدی با ذکر این مطلب که صدور پروانه فعالیت از سوی شهرداری یک نوع دخالت مستقیم در امور داخلی اتحادیه است، ابراز کرد: پروانه فعالیت طبق کارشناسی و بررسی‌های متعدد تنها برای کسانی که فعال صنفی در آن حوزه هستند باید صادر شود و برای همه رانندگان وانت این اقدام صورت نمی‌گیرد یعنی تفکیک رانندگان باید بر اساس ضوابط اتحادیه صورت گیرد.
وی در پایان اظهار کرد: شهرداری باید هرچه سریعتر دست خود را از فعالیت‌هایی که مربوط به اتحادیه است کوتاه کند تا روند صدور پروانه فعالیت سریع‌تر و دقیق‌تر از سوی اتحادیه انجام گیرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وانت بار پیک موتوری شهرداری صنف حمل و نقل پیک موتوری طرح ترافیک وانت بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی اصغری معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، اظهار کرد: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک وهمچنین نارضایتی شهروندان شده است.

وی گفت: به استناد تبصره ۱ بند۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی وهمچنین حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش اجرا می‌شود.

اصغری اعلام کرد: شهرداری سنندج در راستای رفع این معضل شهری برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را تعریف و اجرا می‌کند.

وی از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در سنندج خبر داد و افزود: این طرح در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: وانت‌های میوه‌فروش در۱۱ نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی بطرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است.

وی ادامه داد: همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اصغری تصریح کرد: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح بکار می‌گیرد اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903057

دیگر خبرها

  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم