Web Analytics Made Easy - Statcounter

««رضا ملکی» روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ۱۴ هزار دلار از ارزش صادرات امسال مربوط به ماهیان زینتی با ۶۷ هزار قطعه  است.
وی بیان کرد همچنین امسال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار گل و گیاهان زینتی به شکل غیرمستقیم و از طریق بازارچه‌های محلی از محلات صادر شده است.
رئیس صنعت،معدن و تجارت محلات توضیح داد: ۶۳۶ تن دوده صنعتی نیز با ارزش ۲۴۶ هزار دلار به شکل مستقیم امسال از این شهرستان به خارج کشور صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکی گفت: ۱۴ هزار دلار عایق رطوبتی و ۵۳ هزار دلار پارافین نیز  از محلات به کشورهای هدف صادر شده که رقم قابل ملاحظه‌ای است.
رئیس صنعت،معدن و تجارت محلات اظهار داشت: اغلب محموله‌های صادراتی امسال این شهرستان به کشورهای ارمنستان، افغانستان، عراق، ترکیه ، هند، و  تاجیکستان فرستاده شده است.
ملکی با بیان اینکه این میزان صادرات با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور و جهان انجام شده است، بیان کرد: محلات بزرگترین شهرستان کشور از لحاظ سطح زیر کشت و تولید گل و گیاه زینتی است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات با بیان اینکه  این شهرستان  قطب اصلی پرورش ماهیان زینتی در کشور است، افزود: محلات رتبه نخست در تنوع گونه های ماهیان زینتی و رتبه دوم تولید این نوع ماهیان را در کشور دارد..
شهرستان محلات با ۵۵ هزار نفر جمعیت از توابع استان مرکزی در فاصله ۱۰۵ کیلومتری اراک قطب تولید سنگ نما،ماهی و گل و گیاه زینتی کشور است.

 
   
 

برچسب‌ها ویروس کرونا محلات صادرات غیر نفتی پروندهٔ خبری قطب چهارم صنعت کشور در قاب خدمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا محلات صادرات غیر نفتی ویروس کرونا محلات صادرات غیر نفتی اخبار کنکور هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شهرستان شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان 3 خودرو ناشناس (8 نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی 56 ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده