Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «سناریوی عبری عربی و آمریکایی برای تضعیف جبهه مقاومت در حال انجام است» خواستار موضع گیری سریع علیه روابط اخیر بحرین و اسرائیل شد.

به گزارش ایسنا، ولی اسماعیلی در صفحه رسمی توییترش در مورد روابط اخیر بحرین و اسرائیل نوشت:«دولت بحرین بداند عاقبت هم پیمان شدن با رژیم جعلی اسرائیل یعنی شراکت در فجایع رژیم کودک‌کش علیه فلسطین مظلوم که عاقبتی جز نفرت به دنبال نخواهد داشت؛ سناریوی عبری عربی و آمریکایی برای تضعیف جبهه مقاومت در حال انجام است؛ هوشیاری دولت و مجلس و موضع گیری سریع از این معامله شوم ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رییس جمهوری آمریکا چندی پیش از عادی‌سازی روابط بحرین و رژیم صهیونسیتی خبر داد و آن را یک «رویداد تاریخی دیگر» خواند.

بحرین دومین کشور عربی است که پس از امارات طی هفته‌های اخیر روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط بحرین و اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است

رسانه آمریکایی روز دوشنبه در گزارشی به نقل از مقامات مطلع نوشت که رژیم صهیونیستی به کاهش تعداد آزادی اسرا در مرحله اول توافق آتش‌بس با حماس رضایت داده است.

به گزارش ایسنا، مقامات رژیم صهیونیستی که می‌خواستند ناشناس باقی بمانند به نیویورک‌تایمز گفته‌اند تل‌آویو هم‌اکنون با آزادی ۳۳ اسیر صهیونیست در مرحله اول توافق آتش‌بس با حماس موافقت کرده است. تل‌آویو پیشتر برای آزادی ۴۰ اسیر پافشاری می‌کرد.

این مقامات گفته‌اند بخشی از این تغییر رویکرد و عقب‌نشینی به دلیل کشته‌شدن ۴۰ اسیر در حملات به غزه بوده است.

نیویورک‌تایمز نوشت این تغییر در موضع رژیم صهیونیستی انتظارات در خصوص توافق میان حماس و تل‌آویو بالا برده است.

روز یکشنبه هم «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تهدید خروج از کابینه به ریاست «بنیامین نتانیاهو» تاکید کرد آزادی اسرای صهیونیستی مهم‌تر از حمله به رفح است.

در مدت اخیر نیز تظاهرات‌هایی در سرزمین‌های اشغالی برای فشار به نتانیاهو به‌منظور موافقت با آتش بس با مقاومت فلسطین و بازگرداندن اسرا شکل گرفته است.

یک مقام ارشد حماس روز دوشنبه اعلام کرد این جنبش در حال بررسی پیشنهاد جدیدی از سوی رژیم صهیونیستی است اما جزئیاتی در خصوص این پیشنهاد منتشر نکرد.

جنبش حماس از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون حدود ۲۴۰ صهیونیست را به اسارت گرفته است.

یک هیات از سوی رژیم صهیونیستی قرار است روز سه‌شنبه سفری به مصر داشته باشند تا مذاکرات بر سر توافق آتش‌بس در غزه را از سر بگیرند اما تاکنون حماس با شرکت در این مذاکرات موافقت نکرده است.

جنبش حماس تا بدین لحظه به درخواست‌ها برای اظهارنظر درخصوص پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی و احتمال سفر هیاتی از این جنبش به مصر پاسخ نداده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • موضع تازه اروپا نسبت به حمله اسرائیل علیه رفح
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد