Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@08:32:33 GMT

با برهم زنندگان امنیت برخورد قاطع خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۳۴۶۷

خبرگزاری میزان-رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: امنیت مردم خط قرمز مجموعه دستگاه قضایی بوده و با هرکسی که بخواهد با هر رویکرد، انگیزه و هدفی این امنیت را به ناامنی تبدیل کند با جدیت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان - موسی خلیل اللهی در نشست تعامل و هماهنگی دادگستری استان و فرماندهی انتظامی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح در کل کشور پیشقدم در تامین امنیت نظام و کشور بوده و زحمات بسیاری برای تامین امنیت متحمل شده اند، اظهار داشت: با توجه به کلیت قانونی تاسیس نیروی انتظامی که بیانگر فلسفه و اهداف تشکیل آن بوده به این مهم پی می‌بریم که قانون گذار یک ظرفیت و جایگاه بسیار بزرگی را برای نیروی انتظامی قائل بوده و اهداف بسیار مهمی را برای آن تعریف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمامی شئون حضور و بروز و ظهور داشته و بیشترین روابط تشکیلات قضایی استان با نیروی انتظامی است افزود: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم هر قدر هم افزایی، تعامل و همفکری بین دادگستری و نیروی انتظامی افزایش یافته، هدفمند و عملیاتی شود به مردم ایجاد آرامش و احساس امنیت خواهد داد و اطمینان خاطری در پرسنل انتظامی و همکاران قضایی ایجاد خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز مجموعه دستگاه قضایی بوده و یکی از فلسفه‌های وجودی دادگستری و نیروی انتظامی تامین امنیت برای مردم بزرگوار کشور و استان آذربایجان شرقی است و با هرکسی که بخواهد با هر رویکرد، انگیزه و هدفی این امنیت را به ناامنی تبدیل کند با جدیت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر برخورد با برهم زنندگان امنیت در استان به طور جدی خاطرنشان کرد: زیبنده استانی به این بزرگی نیست که گفته شود افرادی سعی در برهم زدن امنیت آن هستند.

بیشتر بخوانید: برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان امنیت بهداشت و سلامت مردم

خلیل اللهی در خصوص پیشنهاد تشکیل قرارگاه مختص جلب محکومین، گفت: تمام اقداماتی که در احضار و جلب و دستگیری و بازجویی و محاکمه و صدور رای انجام می‌شود همگی یک امر انتزاعی بوده و متهم زمانی طعم عدالت را خواهد چشید و مردم زمانی احساس آرامش خواهند کرد که این اقدامات منجر به نتیجه شود و این نتیجه در اجرای احکام مشخص می‌شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی امنیت مردم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی امنیت مردم آذربایجان شرقی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا در مراسم معارفه رئیس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و انتظامی در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسوولان دستگاه قضایی مطرح می شود، اجرای سند تحول قضایی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضایی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است. اظهارکرد: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رییس کل جدید دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است اذعان کرد: دستگاه قضایی در کنار دقت در رسیدگی به مسائل چالشی استان همچون مالباختگان خودرویی، اهل سرعت است و کسی نمی‌تواند مسیر اجرای عدالت را مخدوش کند اما مردم هم باید صبر و حوصله داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسوولان همدلی و همراهی باشد قطعا در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

در پایان مراسم با حکم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای ریاست قوه قضاییه کشور؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین معرفی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900685

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه