Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته رهبری یکپارچه مقاومت مردمی فلسطین شنبه شب با انتشار نخستین بیانیه خود، خواستار اعتراض گسترده و یکصدای فلسطینی‌ها علیه توافق سازش میان رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین شد.

به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، کمیته رهبری یکپارچه مقاومت مردمی فلسطین اعلام کرد که روز سه‌شنبه (همزمان با امضای توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی و بحرین در واشنگتن)، «روز مخالفت مردمی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه از همه مردم فلسطین، آزادی‌خواهان جهان و نهادها و مؤسسات خواسته شده تا سه‌شنبه (۱۵ سپتامبر) به نشانه اعتراض به توافق سازش و در حمایت از آرمان فلسطین پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورند.

کمیته رهبری یکپارچه مقاومت مردمی همچنین از مردم فلسطین خواسته تا روز جمعه (۱۸ سپتامبر) در اعتراض به این توافق ننگین پرچم های سیاه به نشانه عزای عمومی نصب کنند.

بیانیه کمیته رهبری یکپارچه مقاومت فلسطین می‌افزاید؛ این اقدام به نشانه مخالفت شدید با توافق خفت‌بار سازش ابوظبی و منامه است.

این بیانیه همچنین خواستار کنار گذاشتن همه اختلاف ها میان گروه‌های فلسطینی و مشارکت در این مبارزه مردمی و آزادی خواهانه است.

در پایان بیانیه تاکید شده که هیچ صدایی رساتر از صدای مقاومت نیست.

قرار است ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی در واشنگتن به صورت رسمی امضا شود.

رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را عادی کرده و این دو کشور به همراه عربستان سعودی به هواپیماهای اسرائیلی اجازه دادند که از حریم هوایی آن ها استفاده کنند؛ مسأله ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

به دنبال آغاز روابط رسمی میان ابوظبی و منامه و تل‌آویو، تماس‌ها و دیدارهای زیادی در روزهای اخیر میان دو طرف انجام شد که واکنش شدید برخی کشورهای منطقه از جمله فلسطینی‌ها را به دنبال داشت.  / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امارات متحده عربی و بحرین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی عراق سه‌شنبه شب از حمله پهپادی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا از المیادین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه یک هدف مهم را در ایلات هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که صدای انفجارهای مهیب در بندر ایلات به گوش رسیده و سامانه پدافندی این رژیم فعال شده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
  • واکنش امارات به حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • ویژگی‌های مثبت توافق آتش‌بس برای مقاومت و ملت فلسطین
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • مقاومت عراق برای چندمین بار بندر ایلات را هدف قرار داد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی