Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پیگیری و سنجش عملکردی مناطق در مبارزه و مقابله با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز امری ضروری است و این اقدامات زیر ذره بین کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فریدون بابایی اقدم در نشست تخصصی پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، خواهان تعامل، هماهنگی و همراهی تمامی صاحبنظران و مجریان در امر پیشگیری از تخلفات و ساخت و سازهای غیر مجاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی اقدم با قدردانی از مدیریت شهرداری منطقه ۹ در پیشگامی و همت این منطقه در مقابله و ممانعت از ساخت و سازهای غیر مجاز و تخلفات ساختمانی، از جمله راه اندازی سامانه مانیتورینگ رصد تخلفات ساخت و سازهای شهری اظهار داشت: بررسی و ارائه راهکارها ی لازم و پیگیری و سنجش عملکردی مناطق در مبارزه و مقابله با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز امری ضروری است و این اقدامات زیر ذره بین کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر است.

او یادآور شد: اقدامات معاونت های خدمات مناطق ۱۰ گانه تبریز در مسیر مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز قابل تقدیر است و بدون شک، هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر مجریان و پیگیری امورات، موجب نتیجه گیری بهتر در این زمینه خواهد بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر، فضای جدید را در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز مثبت ارزیابی کرده و اظهار امیدواری کرد: با حمایت و پشتیبانی بیش از پیش تمامی مدیران و اراده جمعی برای برخورد با متخلفین، روند رو به رشد تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز متوقف گردد.

در این نشست یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید نرم افزارهای مقابله با تخلفات و ساخت و سازهای غیرمجاز شهری، به تشریح عملکرد نرم افزار تولیدی و ویژگی های کاربردی آن پرداخت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز ساخت و ساز غیر مجاز کمیسیون شهرسازی و معماری شورای ساخت و سازهای غیر مجاز تخلفات ساختمانی تخلفات ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این استان که با حضور استاندار کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: روح حاکم بر مدیریت بحران بحث پیشگیری است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه و آمادگی برای بحران ۲ مؤلفه اصلی مدیریت بحران است، افزود: وقوع حوادث غیر مترقبه زمان نمی‌شناسد، بنابراین باید برای هر نوع حادثه‌ای از آمادگی‌های لازم برخوردار باشیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه نظم آب و هوایی در جهان بهم خورده است، گفت: با توجه به اقلیم آب و هوایی ایران، این شرایط آمادگی بالایی را می‌طلبد.

نامی با بیان اینکه حوزه مدیریت بحران مورد توجه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: در حال خرید یک سری تجهیزات هستیم که استان کرمانشاه با توجه به نقش مرکزیت در غرب کشور از این تجهیزات بهره‌مند خواهد شد.

وی پیشگیری، آمادگی و بازسازی و باز توانی از ارکان مدیریت بحران دانست و تصریح کرد: امروزه بحران به عنوان اصلی‌ترین و راهبردی‌ترین مسئله کشورها مطرح است، بنابراین آمادگی کامل برای مقابله با هر حادثه‌ای ضروری است.

نامی به وقوع سیل‌های اخیر در برخی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۴۴ هزار کیلومتر رودخانه در کشور وجود دارد که ۶ هزار و ۸۲۰ آن از مناطق مسکونی شهری و روستایی عبور می‌کند.

وی با اشاره به مخاطرات احتمالی در این مناطق، اضافه کرد: ایجاد سیل بند عرضی و جلوگیری از ساخت و سازها در بستر رودخانه‌ها از اقدامات لازم برای جلوگیری و پیشگیری از خطرات سیل در این مناطق است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه برای در امان ماندن از سیلاب‌ها راهی به جز اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری در کشور نداریم، تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها علاوه بر حفظ و ذخیره آب‌های زیرزمینی، از فرسایش خاک نیز در هنگام وقوع سیلاب جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6089801

دیگر خبرها

  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند