Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه حادثه کربلا، صحنه بزرگترین داغ‌ها و عظیم‌ترین صبرها است، اظهار کردند: همه این پیام‌ها نشان می‌دهد که باید در برابر سختی‌ها و ناملایمات صبور باشیم تا به نتیجه برسیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، چهارمین جلسه از سلسله برنامه‌های در مدرسه عاشورا از سوی بعثه مقام معظم رهبری برای زائران ایرانی در بستر مجازی و از طریق مدیریت آموزش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی با بیان اینکه از پیام های زیبای عاشورا حمد و سپاسگزاری در برابر نعمت‌ها و صبر و بردباری در برابر مصیبت‌ها است، اظهار کرد: اگر واژه صبر را در کلمات سیدالشهدا جستجو کنیم، در سخنرانی و خطبه‌های حضرت این جمله را نسبت به اصحاب‌شان فراوان مشاهده می‌کنیم.

 

سخنران بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه حادثه کربلا، صحنه بزرگ‌ترین داغ‌ها و عظیم‌ترین صبرها و مصیبت‌ها بود، تصریح کرد: عزیزترین انسان‌ها مقابل چشم امام حسین (ع) و خاندانش پرپر شدند. محبوب‌ترین چهره‌ها به شهادت رسیدند و بازماندگانشان داغ دیدند و صبوری کردند.

 

وی مهم‌ترین عوامل موفقیت انسان و رمز پیروزی در هدایت بشر را صبر و بردباری دانست و اظهار کرد: به زندگی اهل بیت نگاه کنیم، همراه با سختی‌ها، روزهای خوش فراوان داشتند، اما زندگی بدون فراز و نشیب نیست، سختی‌ها را هم باید ببینیم. همه این پیام‌های عاشورا نشان می‌دهد که ما باید در برابر سختی‌ها و ناملایمات صبور باشیم تا به نتیجه برسیم و گرنه بدون صبر و بردباری نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

 

در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، به سبک زندگی امام حسین علیه السلام اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی به سبک زندگی اسلامی بسیار توجه دارند، بنابراین توجه به این سبک زندگی انسان را می‌سازد و برای آیندگان نیز بسیار مهم خواهد بود.

 

وی افزود: در زندگی ائمه اطهار و به خصوص امام حسین علیه السلام این موضوع به عنوان شیوه زندگی و سبک زندگی مطرح شده است که استقامت در راه هدف و صبر و بردباری شکیبایی به وضوح آن را شاهد هستیم.

 

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: سبک زندگی برای ما به عنوان  الگو قرار دارد که در زندگی با سختی های فراوانی روبه رو می شویم و باتوجه به الگوگیری از امام حسین علیه السلام می توانیم، در راه رسیدن به هدف استقامت داشته باشیم و از پای نایستیم و راه خودمان را ادامه دهیم و با موانع مبارزه کنیم.

 

وی یادآور شد: صبر بر مصیبت و صبر بر انجام کار خیر، صبر در برابر گناه همه اینها از مصادیق صبر هستند. اگر کسی اهل صبر باشد و استقامت داشته باشد، یقین پیدا کند که به هدف خودش خواهد رسید، اما اگر با اولین مانع کوتاه بیایید و عقب نشینی کند، دائما باید مسیر را عوض کند، مشخص نیست که در زندگی به موفقیتی برسد.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنران بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه کربلا، پیام‌ها و درس‌های فراوانی دارد، اظهار کرد: تبیین این درس ها و پیام ها برای امروز جامعه کاربردی است و موجب می شود، عملا از امام حسین علیه السلام و یاران و فرزندانش الگو بگیریم.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: در مدرسه عاشورا بعثه مقام معظم رهبری کربلا امام حسین علیه السلام بعثه مقام معظم رهبری صبر و بردباری سبک زندگی سختی ها پیام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر بابت تبریک روز معلم

متن تشکر از والدین و اولیا دانش آموزان برای روز معلم در ادامه آمده است.

به گزارش ایمنا، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، برابر با چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت روز معلم است.

متن تشکر برای تبریک روز معلم

با سلام و احترام،

اینجانب، بر خود واجب می‌دانم از صمیم قلب، از هدیه ارزشمند و توجه خاص شما به مناسبت روز معلم، تشکر و قدردانی کنم.

عزیزانم و فرزندان نازنینم من به تک تک شما می بالم و از این که سال تحصیلی باشکوهی را نزد شما گذراندم بسیار خوشحال و خرسندم شما با دریافت این هدیه زیبا مرا بسیار شاد کردید اگر چه نمره های موفق آمیز شما بالاترین هدیه و با ارزش ترین خاطره است.

با اجازه‌تان، ما به عنوان معلمان، می‌خواهیم از شما تشکر کنیم. شما با اعتماد ویژه‌ای فرزندانتان را به ما سپرده و به ما اجازه داده‌اید تا در زندگی آن‌ها راهنمایی کنیم. تلاش‌ها و همراهی شما برای توسعه و پیشرفت فرزندانتان، بی‌قیاس است و ما از شما سپاسگزاریم .

شما بهترین نیروی حمایتی برای فرزندانتان هستید. با حضورتان پشتیبانی معنوی و احساسی را به آن‌ها می‌دهید و زمینه را برای رشد و یادگیری آن‌ها فراهم می‌کنید. به عنوان معلم، ما می‌بینیم که شما با عشق و توجه خاصی به نیازها، علایق و استعدادهای فرزندانتان رسیدگی می‌کنید و آن‌ها را به سوی موفقیت هدایت می‌کنید.

همچنین، ما از تعامل و همکاری شما با ما در راستای توسعهٔ فرزندانمان و ارتقای سطح تحصیلی آن‌ها تشکر می‌کنیم. با ارائهٔ بازخوردهای سازنده و همکاری در اجرای برنامه‌های آموزشی، شما به ما انگیزه و الهام می‌دهید تا بهترین تجربهٔ آموزشی را برای فرزندانتان فراهم کنیم.

در نهایت، ما می‌خواهیم به شما اطمینان دهیم که تلاش‌ها و توجه شما به فرزندانتان ارزشمند و قابل ستایش است. ما از صبر، پشتکار و همراهی شما در مسیر تحصیلی فرزندانتان متشکریم و امیدواریم که همکاری ما در آیندهٔ نزدیک نیز ادامه یابد.

با تشکر و امتنان

معلمان شما

دختر خوبم و دانش آموز عزیز من شما با دریافت هدیه ای با ارزش مرا خوشحال و خرسند ساخته ای و من آن را به عنوان یک یادگاری با ارزش از شما همواره نگهداری خواهم کرد.

از اعتمادی که به ما به عنوان معلمان می‌گذارید، سپاسگزاریم. این اعتماد، ما را تشویق می‌کند تا بهترین تلاش خود را در آموزش فرزندانتان بکنیم.

دانش آموزان عزیزم همچنین دسته گل های شکوفا من بسیار خرسندم که امسال سال تحصیلی را با شما گذراندم بدن با شما نیز یک تجربه ی لذت بخش برای من بود امروز در چنین روز باارزشی شما با این هدیه ی بی نظیر مرا بسیار خوشحال ساختید.

تشکر و تقدیر برای شماست که همواره لطفتان رابه من ارزانی داشتید.

از تبریک روز معلم شما بی‌نهایت تشکر میکنم.

زیباترین تشکرها را دارم از همسری که در همه ی مراحل زندگی همراهم بود و لحظه‌ای مرا تنها نگذاشت، همان او که با همه خوب و بد زندگی‌ام ساخت و زیباترین احساساتش را از من دریغ نکرد تا من آموزگار موفقی شوم.

ممنونم زندگی من

شما با ارائه حمایت روحی و معنوی به فرزندانتان، آن‌ها را در مواجهه با چالش‌های زندگی آماده می‌کنید. شما بهترین توجیه برای آن‌ها در لحظات سخت هستید.

از تعهد شما در برابر تحصیلات و پیشرفت تحصیلی فرزندانتان، تحسین می‌کنیم. شما با ایجاد فضایی محافظه‌کارانه برای مطالعه و تمرین، آن‌ها را به رسیدن به اهدافشان تشویق می‌کنید.

از انعکاس ارزش‌های اجتماعی و انسانی در رفتار فرزندانتان، بسیار تحسین می‌کنیم. شما آن‌ها را به شهامت و مسئولیت‌پذیری آموزش می‌دهید.

کد خبر 749596

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها / معلمان بجنوردی از سختی‌های شغل‌شان می‌گویند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل