Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:23:02 GMT

برندهای ایرانی کفپوش و پارکت لمنیت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۵۸۸۸

برندهای ایرانی کفپوش و پارکت لمنیت

کف هر واحد یکی از بخش های مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می رود، که می توان آن را با استفاده از کفپوش های مختلفی که در مدل های متفاوت برای این کار ساخته شده اند دکور کنید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آذرخش دکور، دو مدل از محبوب ترین این محصولات کفپوش های پی وی سی و پارکت لمینت ها می باشند که از محصولات پر فروش بازار دکوراسیون به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند های ایرانی کفپوش و پارکت امروزه جزو با کیفیت ترین محصولات بازار هستند که در ادامه به بررسی این برند ها می پردازیم :

برندهای ایرانی تولیدکننده پارکت لمینت

پارکت لمینت ها نسل جدید پارکت های چوبی هستند که قسمت سطحی این محصولات را یک لایه لمینت تشکیل داده که می توان گفت نقش اصلی آن محافظت از کفپوش در برابر خط و خش و حتی ضربه است.

پارکت لمینت رینبو

محصولات رینبو در آلمان طراحی شده اند و در حدود ۱۲ سال در همین کشور تولید شده و به کشورهای دیگر صادر می شد. در حال حاضر نزدیک به ۳ سال است که محصولات رینبو در ایران تولید می شود و تنها مواد اولیه آنها وارداتی است و همین عامل باعث شده تا  قیمت آنها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند.

بخش سطحی این محصول تولید شده از روکش inter print می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین مغزی آن تولید برند DIOR بوده و دارای فشردگی خوبی است. سایر ویژگی های این محصول :

. کلیک های پارافین خورده

. شیاردار بودن (VGROUVE)

. رنگ بندی خاص شامل رنگ های مات و براق

. سازگاری با سیستم گرمایش از کف

. کلاس سایش AC۴

پارکت لمینت کورنوپل

این لمینت نیز از محصولات با کیفیت بازار است که محصول تولید مشترک ایران، ترکیه و آلمان به شمار می رود.مغزی HDF این محصولات دارای دانسیته ۹۳۰ است به همین دلیل برای محل های مرطوب نیز انتخاب مناسبی به شمار می روند.

تایل های این لمینت نیز در ابعاد ۲۰ * ۱۳۰ سانتی متر تولید می شوند و در هر کارتن ۱۰ تایل موجود است. از خصوصیات محصولات این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

. دارای ۱۶ رنگ متنوع

. موجود در طرح های ساده و شیاردار

. کلاس سایش AC۴

. کلیک های پارافین خورده

. ۵دارای  سال گارانتی

خصوصیات پارکت لمینت ویکتوریا

این محصول نیز حدود ۴ سال است که در داخل کشور تولید می شود و در ۳۶ رنگ موجود می باشد که به طرح های براق و نیمه مات تقسیم شده است.

مغزی این محصول تولید شرکت چامسون ترکیه می باشد و از دانسیته ۸۹۰ برخوردار است. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

. کلاس سایش AC۴

. کلیک های پارافین خورده

. گارانتی ۱۰ ساله و خدمات پس از فروش مناسب

. سازگاری با سیستم گرمایش از کف

کفپوش آرتا

برند آرتا از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کننده های داخلی به شمار می رود و می توان این برند را اولین تولید کننده پارکت لمینت در ایران دانست. پارکت آرتا دارای تنوع بالایی است و محصولات آن نیز با استفاده از جدید ترین دستگاه ها و تکنولوژی  روز دنیا به تولید می رسد.

همچنین آرتا به جز پارکت لمینت، کفپوش های پی وی سی نیز تولید می کند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. کفپوش آرتا دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد که باعث شده تا در برابر فشار و ضربه ها نیز بسیار مقاوم باشد.

این محصولات همچنین در برابر مایعات و رطوبت مقاومت بالایی را دارند و به راحتی می توان آنها را در محل های مرطوب استفاده کرد.

برندهای ایرانی تولید کننده کفپوش PVC

کفپوش های پی وی سی همانطور که از نام آنها مشخص است تولید شده از پلی وینیل کلراید هستند که یک نوع پلاستیک می باشد. این ماده در ساختمان سازی به مقدار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان در بسیاری از بخش های یک واحد این محصولات را مشاهده کنید.

دلیل استفاده بسیاری از این نوع پلاستیک طول عمر بالا در عین حال قیمت مناسب آن می باشد.

کفپوش PVC وینیفلکس

وینیفلکس از برندهایی می باشد که در گذشته وارداتی بوده و اکنون تایل های آن در داخل کشور به تولید می رسد و از کیفیت های مناسبی نیز برخوردار می باشد. از ویژگی های این محصولات می توان به قیمت مناسب آنها اشاره کرد.

این محصولات در شرکت ایران کفپوش تولید می شوند که یکی از بزرگترین و قویترین شرکت های تولید کننده و وارد کننده ایرانی می باشد. از مزایا محصولات وینیفلکس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

. عایق مناسب برای حرارت و برودت

. انعطاف پذیری بالا

. قابل شست و شو با آب و مواد شوینده

. مقاوم در برابر حلال های شیمیایی

کفپوش PVC تیمبرلند

محصولات این برند دارای قیمت و کیفیت مناسبی هستند که باعث محبوبیت بالایی را در میان سازندگان پیدا کنند. محصولات این برند دارای ضخامت ۲ میلیمتری هستند و در عین مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، در برابر مایعات و رطوبت نیز بسیار مقاوم می باشند.

این محصولات دارای طرح و رنگ های بسیار متنوعی هستند که باعث شده به راحتی بتوان در بسیاری از واحدها از آن استفاده کرد. از مزایا این محصولات می توان به قابلیت شست و شو، مقاومت در برابر جذب لکه و انعطاف پذیری بالا اشاره کرد.

این نقد و بررسی توسط مجموعه آذرخش دکور تهیه و نگارش شده است، آذرخش دکور عرضه کننده انواع محصولات دکوراسیون داخلی می باشد که با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس www.azarakhshdecor.com می تواند از خدمات آن بهره مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارکت لمینت تولید کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف

علی ابراهیمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مرغداران کشور در راستای سیاست وزارت جهاد، جوجه ریزی را افزایش دادند که در نتیجه افزایش تولید موجب شد تا ماه های پرمصرف را بدون تنش پشت سر بگذرانیم.

به گفته او، علی رغم سرمایه گذاری بالا، مرغداران هیچ نفعی نبردند و همچنان در حال زیان هستند که با استمرار این روند تولید دچار مشکل خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به آنکه جریان تولید با هدف نمی توان عوض کرد، لذا برنامه ریزی باید به سمت صادرات باشد. کمااینکه اکنون مجوز صادرات ۵ هزارتن مرغ گرفته شده است که امیدواریم روند صادرات تسریع شود تا بازار به تعادل برسد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه امکان جمع آوری کل مرغ مازاد توسط پشتیبانی وجود ندارد، افزود: با وجود آنکه مرغ های جمع آوری شده از سوی پشتیبانی امور دام در مقطعی باید به بازار عرضه شود، از این رو صادرات مستمر موثرترین راهکار برای پایداری تولید مرغ محسوب می شود و از طرفی گام برداشتن به سمت کشورهای منطقه و خارج از منطقه علاوه بر فعال کردن ظرفیت تولید، ارزآوری هم در بردارد.

او با بیان اینکه پتانسیل صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن مرغ وجود دارد، افزود: بنابر سیاست وزارت جهاد سالانه حداقل ۲۰۰ هزارتن مرغ می توان به بازارهای هدف صادر کرد.

ابراهیمی درباره آخرین وضعیت جوجه ریزی ها گفت: بنابر آمار در فروردین ماه حدود ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفت و تا ۱۰ اردیبهشت هم که تخم مرغ ها خوابانده می شود، نمی توان پیش بینی دقیقی داشت.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده مرغ زنده برای مرغداران بالای ۶۵ هزارتومان است که براین اساس تولیدکنندگان بیش از ۱۰ هزارتومان در فروش متضرر هستند، درحالیکه قیمت مرغ آماده به طبخ کاهش چندانی نداشته است که در این میان سودی هم عاید مصرف کننده نمی شود‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف