Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای سازش بحرین و امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

متن بیانیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

متاسفانه بار دیگر خیانت حکام وابسته و سرسپرده به کاخ سفید و رژیم صهیونیستی ضربه ای دیگر بر پیکر خونین فلسطین وارد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم وابسته آل خلیفه که تداوم حکومت خود را بر وابستگی کامل به آمریکا و رژیم نژادپرست صهیونیستی می داند، گام در مسیری نهاده که جز شکست نتیجه ای برایش نخواهد داشت.

اطمینان داریم شادی و سرمستی برخی از دولت های منطقه به ویژه سران بحرین و امارات از این قبیل اقدامات خائنانه دیری نخواهد پایید. ملت های مسلمان اجازه نخواهند داد آرمان فلسطن قربانی انتخابات آمریکا گردد و پاسخ شایسته ای به آن خواهند داد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید اقدام خائنانه رژیم آل خلیفه تاکید می نماید این قبیل اقدامات روند مبارزات حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت فلسطین و جوانان مومن مسلمان جهان اسلام را علیه اشغالگران صهیونیست تسریع خواهد کرد. سازش بحرین و امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی به معنای پذیرش این رژیم نزد ملت مسلمان نخواهد بود و جهان اسلام در آینده ای نه چندان دور شاهد آزادی فلسطین عزیز و بازگشت آن به پیکره کشورهای اسلامی خواهد بود.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران با صدای بلند اعلام می کنیم نبرد آزادی فلسطین تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت و سرنوشت محتوم رژیم صهیونیستی نابودی به دست جوانان مؤمن و مسلمان خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران همچنان با دقت مساله احقاق حقوق ملت فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام پیگیری خواهد کرد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید می نماید عواقب هرگونه اقدام تنش زای رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس مستقیما متوجه رژیم آل خلیفه و امارات خواهد بود و هم پیمانی با رژیم صهیونیستی، امنیت بحرین و امارات را بیش از گذشته در معرض تهدید قرار خواهد داد. هم پیمانی با رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، نه تنها در بقا و دوام حیات منحوس رژیم های لرزان سلطنتی، دیکتاتور و غیرمردمی موثر نبوده بلکه روند زوال و اضمحلال آنان را تسریع می بخشد و تهدیدی برای صلح، ثبات و امنیت و هم زیستی کشورهای اسلامی منطقه خواهد بود که همه عواقب آن بر گردن حکام خائن و جنایتکار یادشده خواهد بود.»/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رژیم صهیونیستی بحرین و امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد؛ در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روزهای اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است