Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش روز سه شنبه ۱۸ شهریورماه ۹۹ به صورت آنلاین و با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، بازرس قانونی، حسابرسان مستقل و تعدادی از سهامداران در محل گروه صنعتی گلرنگ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در این مجمع که با رعایت دقیق پروتکل های ستاد ملی کرونا و بورس تهران( ضرورت برگزاری مجمع به صورت آنلاین و با حضور حداکثر ۱۵ نفر از سهامداران) برگزار شد، علی ابراهیمی، رییس هیات مدیره و امیرخسروفخریان، مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ و  برنامه های آتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش را ارائه نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرخسرو فخریان، مدیرعامل افق کوروش ضمن ارائه گزارش عملکرد فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ گفت: در حال حاضر دو هزار و ۱۳۶ فروشگاه این شرکت در ۳۷۰ شهر فعال هستند و ۲۷۲۰ کالا در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

وی افزود: رشد سهم بازار این شرکت از ۲.۱ درصد به ۳ درصد رسید که رشد ۴۳  درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با بیان اینکه ۱۲۰ فروشگاه اسفند سال گذشته افتتاح شده است گفت: فروش خالص با رشد ۷۴ درصدی از ۵۲۴۱ میلیارد تومان به ۹۱۱۶ میلیارد تومان رسید و سود خالص شرکت با رشد ۷۸ درصدی از ۲۹۸ میلیارد تومان به ۵۱۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

فخریان خاطرنشان کرد: ارزش بازار شرکت در زمان ورود به بورس ۱۷۰۰ میلیارد تومان بوده و در حال حاضر به ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: فروش خالص شرکت ۹۱۵۸، سود عملیاتی ۵۱۷ میلیارد تومان و سود خالص شرکت ۵۱۵ میلیارد تومان رسید.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش با بیان اینکه وجوه نقد ناشی از عملیات شرکت ۱۰۷۳ میلیارد تومان است تاکید کرد: سود هر سهم امسال به ۵۱۵ تومان رسیده است.

فخریان با تاکید بر اینکه جمع دارایی شرکت ۲۶۳۷ میلیارد تومان و بدهی شرکت ۱۹۸۹ میلیارد تومان است، افزود: نرخ بازدهی دارایی‌ها ۲۵ درصد و نرخ بازدهی دارایی دارندگان سهام ۹۸ درصد است.

در ادامه مجمع، بازرس قانونی و حسابرس مستقل گزارش خود را به حضار ارائه و سپس صورت های مالی منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

تعیین بازرس و حسابرس قانونی و حق الزحمه بازرسی و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت و همچنین تصویب تقسیم سود سهام پیشنهادی هیات مدیره از جمله دیگر موارد مصوب در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروسگاه های زنجیره ای افق کوروش بود.

 بر اساس مصوبات این مجمع، موسسه حسابرسی فراز مشاور دیلمی پور (حسابداران رسمی) به عنوان بازرس اصلی و حسابرس مستقل شرکت و موسسه بیات رایان به عنوان بازرس علی البدل انتخاب و حق الزحمه حسابرس مستقل و بازرس قانونی به هیات مدیره شرکت تفویض شد.

در انتهای این مجمع، روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی برای درج آگهی‌های شرکت در سال مالی جاری انتخاب و پاداش هیات مدیره برابر با ۴۵۰ میلیون تومان و سود سهام به مبلغ ۵۰۰۰ ریال سود به ازای هر سهم مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه افق کوروش گروه صنعتی گلرنگ سهام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش میلیارد تومان هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی در همین راستا افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا