Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت مرحومه کرمانی را تسلیت گفت.

متن پیام آیت‌الله اراکی به شرح زیر است:

"خبر درگذشت بانوی فرهیخته و دانشمند سرکار خانم طوبی کرمانی موجب تأثر و تألم شدید اینجانب و همه همکاران و آشنایان ایشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانوی عالمه و حقیقتاً فداکار و تلاشگر عمر مبارک خود را در راه ترویج اسلام و دفاع از مکتب اهل بیت علیهم السلام و تقریب مذاهب و همگرائی جهان اسلام به پایان رساند، شعله‌ای فروزان و پر تابش و گرمی آفرین برای همه تلاشگران و مجاهدان راه خدا بود.

تلاش موثر ایشان در تأسیس و مدیریت اتحادیه جهانی زنان مسلمان و سایر مجاهدت‌های ایشان در راه وحدت کلمه جهان اسلام فراموش شدنی نیست.

امید است بانوان عزیزی که همراه و همگام ایشان در این راه بودند راه ایشان را ادامه دهند، این مصیبت را به همسر و فرزندان عزیز ایشان و به همه همکاران ایشان در مجمع تقریب مذاهب و اتحادیه جهانی بانوان مسلمان تسلیت عرض نموده و برای این خواهر مجاهد علو درجه مسئلت دارم."

طوبی کرمانی دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و مشاور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در امور بانوان، پس از گذراندن دوره بیماری نارسایی کبد در سن 73 سالگی دار فانی را وداع گفت و درگذشت.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان مجلس خبرگان رهبری درگذشت اراک اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی