Web Analytics Made Easy - Statcounter

باحضور مدیرکل ، معاونین و مسئولین ستادی اداره کل و رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد هشتمین جلسه شورای معاونین و مسئولین ستادی اداره کل و پنجمین جلسه هم اندیشی پوشش سراسری آماده باش برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ با حضور مدیرکل ، معاونین و مسئولین ستادی اداره کل و رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد هشتمین جلسه شورای معاونین و مسئولین ستادی اداره کل و پنجمین جلسه هم اندیشی پوشش سراسری آماده باش برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  کبرا راد سلیمانی ، دبیرشورای معاونین و رئیس توسعه منابع اداره کل به تشریح عملکرد حوزه های ستادی در اجرای مصوبات قبلی این شورا اشاره و از تلاش ها و پیگیرهای معاونین و مسئولین ستادی اداره کل در اجرایی شدن هفتمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان استان تقدیر کرد.   رهامی رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه وبویراحمد که به عنوان مهمان در هشتمین جلسه شورای معاونین و پنجمین جلسه هم اندیشی سراسری آماده باش حضور داشت به تشریح عملکرد و برنامه های این هیات در اجرای مصوبات جلسه قبلی اشاره و از برگزاری ۱۵۱ برنامه فرهنگی و ورزشی توسط اعضای هیات استان و شهرستان ها در قالب فضای مجازی و میدانی در این پویش خبر داد.   محمد رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان از تلاش و حمایت های علوی مدیر کل ،معاونین ،مسئولین ستادی و اعضای هیات استان و شهرستان ها در ارتقای ورزش همگانی و فراگیری پویش سراسری آماده باش تقدیر و افزود: از 13 مرداد ماه تا ۱۸ شهریورماه تا کنون ۱۲ مسابقه در فضای مجازی ،9 جشنواره ،9 چالش ،2 برنامه زنده بصورت لایو در فضای مجازی در ایام محرم با حضور استاد شکری در زمینه حقوق ورزشی ،5 موشین گرافی ،22 اینفوگرافی ،7آگهی تبلیغات ،15 جلسه ،21 فیلم آموزشی و 24مسابقه بصورت میدانی توسط این هیات برگزار شده است.   رهامی رئیس پرتلاش و خستگی ناپذیر هیات همگانی کهگیلویه بویراحمد از حضورفرماندار ،شهردار ،نماینده ولی فقیه در استان و چهره های مطرح و قهرمانان و ملی پوشان استان درپویش سراسری آماده باش خبر و بیان داشت:در دهه اول این پویش با تلاش و حمایت های کلیه اعضای این هیات ،موفقیت به کسب یک مقام اولی ،مقام سومی و مقام پنجمی شدیم ،ضمن اینکه در هفته ی سوم هیات ورزش های همگانی استان سه مقام اول در این پویش کسب کردیم .   رئیس هیات ورزش های همگانی استان از شرکت ۸۵۰ ورزشکار در مسابقات این هیات در پویش سراسری آماده باش و اختصاص دو میلیون تومان هدایای نقدی به برندگان و شرکت کنندگان در پویش های مختلف این هیات خبر و تصریح کرد:به منظور اطلاع رسانی برنامه ها و عملکرد هیات در فضای مجازی با همکاری اعضا اقدام به ایجاد و راه اندازی پیج هیات ورزش های همگانی استان در کانال اینستاگرام ایجاد شد و تاکنون بیش از ۱۵ هزار بازدید از این پیج انجام شده است.   رهامی از توزیع 1000 ماسک درهیات های عزاداری در ایام محرم و انعقاد تفاهمنامه با دستگاه های اجرایی استان در این پویش خبرداد.   علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد براستفاده بهینه از فضای مجازی در توسعه ورزش همگانی تاکید و خواستار حضور گسترده کارکنان روسا و نایب‌رئیس های هیئت های استانی و شهرستانی در پویش سراسری آماده‌باش هیئت همگانی استان شد.   سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت سروش صدا و سیمای مرکز استان در اطلاع رسانی و توسعه ورزش همگانی شد و خواستاراطلاع رسانی روابط عمومی اداره کل در پویش سراسری آماده باش ورزش های همگانی شد .   علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان بر برگزاری جلسات ماده ۵ و ۸۸ در اداره کل و تشکیل مجامع هیات های استانی تاکید و خواستار واگذاری پروژه‌های ورزشی در چارچوب قانون و مقررات اداری شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پویش سراسری هیات ورزش های همگانی استان پنجمین جلسه هم اندیشی پویش سراسری آماده باش کهگیلویه و بویراحمد همگانی کهگیلویه ورزش و جوانان فضای مجازی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت

شرفی گفت: کمک های مردمی برای تامین معیشت خانوار‌های زیر پوشش و نیازمندان، خرید وسایل کمک توانبخشی، خرید جهیزیه، تامین وسایل ضروری زندگی، هزینه درمان و تجهیز مراکز بوده است.

وی استفاده از ظرفیت خیران و جلب مشارکت‌های مردمی را از اولویت‌های سازمان بهزیستی برشمرد و گفت: بهزیستی استان در راستای ارتقای سطح زندگی و بهبود معیشت مددجویان با روش‌های گوناگون نسبت به جذب مشارکت‌های مردمی اقدام کرده و هر سال به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت نیکوکاری جامعه برنامه‌ها، طرح‌ها و پویش‌های مختلف در زمان‌ها و مناسبت‌های گوناگون اجرا شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: ماه رمضان امسال نیز هفت پویش برگزار شد که از جمله پویش افطاری ساده در حضور ولی نعمتان، خانوار‌های دارای سه معلول، ضیافت خانه خدا، میز خدمت در مساجد و پویش افطاری ساده در مراکز بوده است.

وی گفت: ۳۷ مرکز مثبت زندگی در استان خراسان جنوبی وجود دارد که طرح پویش جلب مشارکت‌های مردمی در این مراکز برگزار شد و خیران از نزدیک با خدمات آن آشنا شدند.

شرفی تصریح کرد: مراکز مثبت زندگی همچون یک اداره کل بهزیستی کوچک است که در مناطق و محله‌های استان تشکیل شده و خانوار‌های زیر پوشش بهزیستی از این مراکز خدمت دریافت می‌کنند.

وی گفت: کمک‌ها با حفظ شأن و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج و اشتغال افراد تحت پوشش از سوی این نهاد بین نیازمندان تحت پوشش توزیع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: سازمان بهزیستی براساس وظایف قانونی، شبکه وسیع از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان و فرزندان آنان همچنین اقشار آسیب‌پذیر استان ارایه می‌دهد، از همین رو انجام و استمرار این کار حمایت و همراهی مردم خیراندیش، متعهد و نیکوکار را می‌طلبد.

وی با اشاره به حدود ۲۰ هزار معلول در خراسان جنوبی گفت: ۱۰ درصد معلولان استان در مراکز شبانه روزی و ۹۰ درصد در خانواده نگهداری می‌شوند که معیشت، توانبخشی، درمان، اشتغال و مسکن از نیاز‌های اصلی معلولان است.

شرفی عنوان کرد: معیشت از مطالبات اصلی جامعه هدف بوده لذا با پیگیری‌های انجام شده، آمار پشت نوبتی دریافت مستمری صفر شده، اما زمینه برای توانمندشدن مددجویان نیز فراهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده