Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در استان هرمزگان مطابق رصدهای انجام شده و بانک اطلاعاتی حدود ۷۰ هزار دانش آموز شناسایی شده‌اند که نیازمند کمک به تامین گوشی هوشمند و تبلت برای فراگیری دروس مجازی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی الهیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام جشن و شور عاطفه‌ها اظهار داشت: دغدغه همه ما کودکان و دانش آموزان نیازمندی هستند که در شروع سال تحصیلی با مشکل تامین اقلام آموزشی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

2000 تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد گلستان خریداری می‌شودرئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با تسنیم: فعالیت آن‌چنانی در خارج از کشور نداریم/ حرکت به‌سمت خودکفایی مددجویان+ فیلمکمک 445 میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد در پویش "ایران همدل"

وی افزود: برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور و خصوصا استان هرمزگان در واقع پاسخی به این دغدغه مهم است، کمیته امداد در 3 دهه اخیر فعالیت‌های خوبی در زمینه کمک به دانش آموزان بی بضاعت انجام داده و اقلام مورد نیاز آموزشی را با کمک خیرین تامین کرده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: امسال بنا بر شرایط خاص جامعه و شیوع بیماری کرونا تعلیم و تربیت دانش آموزان نیز متفاوت شده و آموزش‌ها به سمت اجرای غیرحضوری و آنلاین رفته است. 

وی تصریح کرد: همین امر نیاز دانش آموزان به دارا بودن گوشی هوشمند و تبلت را بیش از پیش کرده و برای اینکه دانش آموزان بتوانند از آموزش آنلاین بهره ببرند نیازمند تامین این اقلام هستند. 

الهیاری اظهار داشت: در جشن عاطفه‌های سال گذشته مردم و خیرین حدود 3 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک کردند و تا حدودی اقلام مورد نظر برای دانش آموزان نیازمند تهیه شد امسال نیز این جشن از 22 شهریور آغاز و تا 11 مهرماه ادامه دارد. 

وی تاکید کرد: تمام تمرکز ما در سال جاری در شور عاطفه‌ها دعوت از مردم و خیرین برای مشارکت حداکثری در تامین تجهیزات آموزشی به خصوص گوشی هوشمند و تبلت است. 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: ما در استان هرمزگان 70 هزار دانش آموز داریم که این تجهیزات نیازمند هستند از این تعداد 44 هزار نفر به نوعی به کمیته امداد متصل هستند و سایرین از حمایت‌های خاصی بهره‌مند نیستند و به صورت دوره‌ای کمک‌هایی به آنها می‌شود. 

وی با تاکید بر فراهم کردن شرایط مناسب برای تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و اجرای عدالت آموزشی گفت: همه ما بر این مسئله تاکید داریم که آموزش برابر و اجرای عدالت آموزشی سبب توازن در جامعه می‌شود. 

الهیاری ادامه داد: به دنبال تحقق این هدف هستیم و نیازمندیم مردم نیز مشارکت کنند تا با کمک هم دستگیر افراد نیازمند شویم و با تعاون و همکاری از این گردنه سخت نیز عبور کنیم. 

وی تصریح کرد: شبکه ارتباطی میان خیرین و کمیته امداد ایجاد شده و به دنبال این هستیم با ابلاغی که به ادارات کمیته در شهرستان‌ها داشته‌ایم مانع از ترک تحصیل دانش آموزان به علل مالی شویم. 

وی با تاکید بر تامین 2 هزار تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت پایه دوازدهم گفت: این تبلت‌ها از جانب ستاد مرکز تامین شده و تا مهرماه به دست ما برای توزیع خواهد رسید، برای سایر دانش آموزان نیز سهم مشارکت 50 درصدی در نظر گرفته‌ایم به گونه‌ای که خیرین اگر 50 درصد هزینه تبلت را تقبل کنند 50 درصد نیز کمیته امداد متقبل می‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با بیان این نکته که در سال جاری امکان برپایی غرفه برای دریافت کمک‌های مردمی وجود ندارد و تنها در تمام مدارس هرمزگان و یک پایگاه مرکزی کمک‌ها جمع آوری می‌شود تاکید کرد: مردم نوع دوست و خیر می‌توانند از طریق کو دستوری #076*8877* و یا شماره کارت 6037997900000648 کمک‌های خود را واریز کنند. 

انتهای پیام/864/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان دانش آموزان گوشی هوشمند عاطفه ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند