Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حاکم الزاملی» روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی ایرنا با بیان این مطلب افزود که نخستین بار نیست که غرب مرتکب این گونه اهانت ها به ساحت پیامبر بزرگ اسلام (ص) می شود بلکه قبل از آن، با آتش زدن قرآن کریم، به دین اسلام و جوامع اسلامی هم اهانت کرده است.
وی تکرار این اهانت را نوعی جنگ فراگیر علیه اسلام و جوامع مسلمان دانست و اظهار کرد: هدف از این توهین ها فتنه انگیزی بین کشورها و ملت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رهبر جریان صدر ادامه داد: متاسفانه برخی از کسانی که اقدام به آتش زدن قرآن کریم کرده اند، از افراد منتسب به کلیسا هستند.
الزاملی افزود که نوعی جنگ فراگیر در غرب علیه اسلام و جوامع مسلمان آغاز شده که هدف آن تخریب چهره اسلام است. 
به گفته وی، شکل گیری و انتشار گروه های تروریستی مانند القاعده و داعش و بسیاری از تشکل های افراطی در کشورهای اسلامی از سوی غرب در سال های اخیر با هدف ارائه چهره ای خشن از اسلام بوده است.
این عضو برجسته جریان صدر افزود که اغلب این تشکل های تروریستی که تحت نام اسلام مرتکب جرم و جنایت می شوند در واقع گروه هایی هستند که سازمان های اطلاعاتی مرتبط با آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورها، آنها را ایجاد کرده اند.
وی تاکید کرد که هدف از این سیاست ها تنها ارائه چهره ای غیر انسانی و خشن از اسلام است.
الزاملی با انتقاد از سخنان «امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه که در واکنش به تصاویر کاریکاتور اهانت آمیز «شارلی ابدو» آن را آزادی بیان خوانده است ابراز تاسف کرد که برخی رهبران اروپایی این گونه اهانت ها را به منزله آزادی بیان تعبیر کرده اند.
وی گفت که این در حالی است که در سرزمین های اسلامی مسیحیان، یهودیان و دیگر اقلیت های دینی و مذهبی با کمال احترام زندگی می کنند بدون اینکه کسی متعرض باورهای دینی آنها شود.
الزاملی تاکید کرد که ما در جوامع اسلامی با صهیونیسم جهانی و رژیم اسراییل و افراط گرایی مخالفیم اما پیروان ادیان یهودی، مسیحیان و دیگر ادیان و مذاهب محترم هستند.

برچسب‌ها جامعه مسلمانان پیامبر اکرم امانوئل مکرون شارلی ابدو نشریه فرانسوی پروندهٔ خبری اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)، بازی شارلی ابدو با انبار باروت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جامعه مسلمانان پیامبر اکرم امانوئل مکرون شارلی ابدو نشریه فرانسوی جامعه مسلمانان پیامبر اکرم امانوئل مکرون شارلی ابدو نشریه فرانسوی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس پیرامون شایعات شکل گرفته در مورد بحث‌های نقل و انتقالاتی و لیست مازاد این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد و به تکذیب این شایعات پرداخت.

این باشگاه نوشت:"به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند."

دیگر خبرها

  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان