Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:54:40 GMT

خیابان شهید سلیمانی در بیروت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۰۱۱۷

خیابان شهید سلیمانی در بیروت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مسعود اسداللهی تحلیلگر مسائل روز خاورمیانه در کانال تلگرامی خود نوشت: شهرداری منطقه الغبیری در بیروت، یکی از خیابان‌های اصلی آن منطقه را به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کرده است.

هر مسافری که از خارج از لبنان وارد فرودگاه بیروت می‌شود، به محض خروج از فرودگاه با تابلو بزرگی روبرو می‌شود که روی آن نوشته شده "اتوبان امام خمینی (ره) ".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از عبور از این تابلو، خروجی سمت چپ به اتوبان "حافظ اسد" وصل می‌گردد.

اگر مسافر موردنظر مسیر خود را در اتوبان امام خمینی (ره) ادامه دهد، پس از عبور از روبروی بیمارستان رسول اعظم (ص) که متعلق به حزب الله لبنان می‌باشد، در سمت راست با اتوبان و پل بسیار بزرگ "شهید عماد مغنیه" روبرو می‌شود که به سمت شرق مسیحی نشین بیروت و شرق کشور لبنان خواهد رفت و یا اینکه وارد منطقه شیعه نشین "ضاحیه" بیروت شده و می‌تواند از طریق خیابان "شهید سید عباس موسوی" ادامه مسیر دهد.


در صورتی که مسافر موردنظر مسیر خود را در اتوبان امام خمینی (ره) ادامه دهد، در دور برگردان روبروی "مجلس اعلای شیعیان لبنان" می‌تواند به سمت چپ اتوبان رفته و پس از طی مسافتی کوتاه وارد خیابان "شهید قاسم سلیمانی" شود.

اگر مسافر موردنظر مسیر خود را در اتوبان امام خمینی (ره) ادامه دهد، می‌تواند از طریق بلوار" امام موسی صدر" وارد "اتوبان حافظ اسد" شده و پس از عبور از روبروی" بیمارستان الزهراء (س) " به سمت منطقه غرب بیروت که ساکنین آن اکثراً از برادران اهل سنت می‌باشند، ادامه مسیر دهد.

بدین ترتیب می‌توان به مسافر موردنظر گفت که به "کشور مقاومت اسلامی" خوش آمدی

حتی اگر این مسافر پمپئو (وزیرخارجه آمریکا) و یا ماکرون (رئیس جمهور فرانسه) باشد، باید از چنین مسیری عبور کند. بنابراین می‌توان به او گفت که این است نتیجه تلاش دولت‌های نژادپرست و راست گرای افراطی ترامپ و نتانیاهو برای تروریست معرفی کردن حزب الله لبنان و نابود کردن مقاومت اسلامی در آن کشور

کد خبر 5022871

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان قاسم سلیمانی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تلگرام صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه مطبوعات ایران ویروس کرونا اینفوگرافیک محرم 99 ماه محرم شیوع کرونا مدارس امام حسین ع مراسم عزاداری توییتر بازگشایی مدارس اتوبان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!