Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:52:48 GMT

ویرژیل فن دایک و یک آمار عجیب در لیگ برتر انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۳۹۶۹

ویرژیل فن دایک و یک آمار عجیب در لیگ برتر انگلیس

ویرژیل فن دایک، روی گل دوم لیدزیونایتد در بازی دیشب اشتباه عجیبی انجام داد و مقصر اصلی بود.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلیس شب گذشته در اولین هفته مسابقات مقابل تیم تازه صعود کرده لیدز یونایتد قرار گرفت و در نهایت موفق شد به سختی و با نتیجه پرگل 4-3 از سد حریف خود عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال یک مسئله نگران کننده در عملکرد شاگردان یورگن کلوپ مشاهده می شد. خط دفاعی لیورپول در بازی دیشب مانند چند مسابقه پایانی فصل گذشته بسیار متزلزل نشان داد و نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد.

 

یکی از بازیکنانی که مقابل لیدز یونایتد نتوانست عملکرد همیشگی خود را ارائه دهد، مدافع هلندی یعنی ویرژیل فن دایک بود. با وجود اینکه او یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند اما روی گل دوم تیم حریف اشتباه عجیب و غریبی انجام داد؛ موضوعی که باعث شد یک گل راحت تقدیم به لیدز شود.

 

 

 

 

با وجود این که فن دایک طی فصول اخیر خود را در حد و اندازه‌های یکی از بهترین مدافعان دنیا نشان داده و حتی تا آستانه کسب توپ طلای 2019 نیز پیش رفت اما یک آمار عجیب را به نام خود به ثبت رسانده است. از فصل 19-2018 تا به اینجا هیچ بازیکنی(به جز دروازه‌بان ها) به اندازه مدافع هلندی خطای منجر به گل ارائه نداده است؛ موضوعی که در نوع خود بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

لیورپول ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی‌توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

 محمد مهدی شریف‌تبار امروز، ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه‌های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت‌هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن‌های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان‌ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل تصریح کرد: امام جمعه بابل همواره حامی فرهنگ و فعالان فرهنگی است.

در این مراسم از زحمایت حجت الاسلام رضا جعفرزاده قدردانی و حجت الاسلام حسین اکبرزاده بعنوان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابل معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد