Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:11:27 GMT

انتشار قصه‌های فرهاد حسن‌زاده در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۸۸۴۳

انتشار قصه‌های فرهاد حسن‌زاده در ترکیه

مجموعه کتاب‌ «قصه‌های کوتی‌کوتی» نوشته فرهاد حسن‌زاده به زبان ترکی استانبولی ترجمه و در این کشور منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «شام سرد شد کوتی‌کوتی»، «سرما نخوری کوتی‌کوتی» و «دنیا را بلرزان کوتی‌کوتی» عنوان سه اثر این مجموعه است که انتشارات Mevsimler کشور ترکیه آن‌ها را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه‌ کتاب «قصه‌های کوتی‌کوتی» که با تصویرگری هدی حدادی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده، داستان هزارپای آبی‌رنگ و دردسرهای اوست که در این سال‌ها یکی از آثار موفق عرصه‌ ادبیات کودک و نوجوان ایران بوده است. این مجموعه پیش‌تر به زبان‌های مالایی، انگلیسی و عربی نیز به چاپ رسیده است.

بر اساس این خبر، حق نشر (کپی‌رایت) رمان‌های «هستی» و «زیبا صدایم کن» نوشته‌ فرهاد حسن‌زاده در سال گذشته به انتشارات دیگری از کشور ترکیه با عنوان Timas Yayinlari واگذار شد که به‌تازگی رمان  «زیبا صدایم کن» به چاپ دوم رسیده است.

کتاب‌های «قصه‌های کوتی‌کوتی» با حمایت شورای گرنت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح گرنت فرهاد حسن زاده کوتی کوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر انتشارات قلمداران جنوب ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران یادآور شد: این مجموعه شامل ۱۸۸ شعر سپید می باشد که با مقدمه سید بشیر علوی در ۲۳۳ صفحه، طراح جلد سپیده شیرکو و صفحه آرا پری ناز شیرکو منتشر شده است.

مسعود عرب زاده از ویژگی های این اثر پرداخت و گفت: صورخیال جوهر اصلی و عنصر ثابت شعرهای معصومه افکار آزاد است که به فور در این مجموعه نیروی تخیل دیده می شود و ارزش و اعتبار شعر را دو چندان می کند.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد: از این شاعر کتاب های آفتاب بر شانه دریا، نغمه های یا کریم، رزهای سپید من، از من، منِ دیگری برون خواهدزد قبل از این چاپ شده است.

کد خبر 6093155

دیگر خبرها

  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری