Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عبادی مدیر تولید نفت و گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت سکوهای گازی در پارس جنوبی گفت:خوشبختانه کارهای مطلوب و مثبتی در سکوهای گازی پارس جنوبی تا به امروز انجام شده است به طوری که تا آبان امسال کل تعمیرات اساسی سکوهای گازی به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:برای جلوگیری از مشکلات ناشی از کمبود و یا افت فشار گاز تعمیرات سکوهای گازی پارس جنوبی را در تابستان شروع کردیم.

عبادی با بیان اینکه در حال حاضر وظیفه ما گازرسانی به پالایشگاه ها است،گفت:عملیات تعمیرات اساسی مشابه در سکوی SPD۷ نیز همانند سکوی SPD۸ به‌صورت کامل انجام شد و هر دو سکو با ظرفیت کامل برداشت گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی فعال هستند.

بیشتر بخوانید

تعمیرات سالانه ۱۰ سکوی گازی پارس جنوبی پایان یافت

مدیر تولید نفت و گاز پارس جنوبی بیان کرد: خوشبختانه تعمیرات سکوی‌های گازی تا به امروز انجام شده و مابقی سکو‌ها هم در یکی دوماه آینده به اتمام می رسد تا در زمستان هیچ کمبود گازی در کشور نداشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارس جنوبی سکوی گازی سکوهای گازی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان

 پژمان اختری اظهار داشت: واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای به شبکه سراسری متصل شد.

وی افزود: با راه اندازی واحد شماره چهار، فصل تعمیرات نیروگاه به اتمام رسیده و هر چهار واحد با آمادگی کامل به استقبال روز‌های گرم سال می‌رود.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح تصریح کرد: تولیدحداکثری وکاهش نرخ خروج اضطراری به عنوان یکی از اهداف مهم این مجموعه در سال جاری خواهد بود.

 نیروگاه شهید مفتح همدان متشکل از چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی در مجموع به ظرفیت هزار مگاوات به عنوان اولین و تنها مرکز تولید انرژی الکتریکی با استفاده از پساب تصفیه شده شهری در کشور، علاوه بر تأمین دو درصد برق مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور، نقش مهمی در پایداری برق استان همدان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»