Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:11:07 GMT

اطلاعات روی کارت سوخت تاثیری بر میزان سهمیه ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۱۴۵۸

اطلاعات روی کارت سوخت تاثیری بر میزان سهمیه ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: از مجموع میلیون‌ها کارت صادر شده، تعداد کمی از آن‌ها این مشکل را دارند و عباراتی همچون کارت هوشمند سوخت موتور سیکلت و یا کامیون درج شده که این اطلاعات هیچ تاثیری در میزان سهمیه و استفاده مالکان خودروهای سواری از این کارت‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از تعداد ۲۷ میلیون کارت صادر شده، تنها ممکن است برای کمتر از یک درصد یعنی چیزی حدود ۳ تا ۴ هزار کارت صادر شده این مشکل بوجود آمده باشد، گفت: مهم، اطلاعات لیزری پشت کارت است و اگر این اطلاعات با مشخصات کارت خودرو مغایرت ندارد، استفاده از این کارت هیچ مشکلی برای مالک ندارد.

به گفته این مقام مسوول، این کارت‌ها ممکن است تفاوتی از لحاظ رنگ و طرح باهم داشته باشند، اما از لحاظ کاربردشان در آن‌ها تفاوتی وجود ندارد و نیاز نیست که افراد بعد از دریافت کارت سوخت، اقدامی انجام دهند. این موضوع مشکلی را برای افراد ایجاد نمی‌کند و نیازی به انجام هیچ اقدامی نیست و افراد به راحتی می‌توانند از همان کارت سوخت استفاده کنند.

وی افزود: مهم، اطلاعاتی است که در تراشه کارت سوخت درج شده و باید این اطلاعات با مشخصات خودرو مطابقت داشته باشد، اما اطلاعاتی که روی کارت نوشته شده مربوط به مالکی است که هنگام صدور کارت، مالک خودرو بوده است و تاثیری در سهمیه واریزی یا استفاده مالک بعدی خودرو ندارد.

کد خبر 5023649

منبع: مهر

کلیدواژه: کارت سوخت سهمیه بنزین قیمت بنزین سهمیه بندی بنزین قیمت دلار بازار سهام ویروس کرونا بورس بانک مرکزی ایران قیمت نفت تعاونی وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت سکه بهار آزادی ایالات متحده امریکا بانک صادرات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت یورو تولید نفت کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین