Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:42:06 GMT

احداث پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت در تولمات

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۲۹۶۳

احداث پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت در تولمات

ایسنا/گیلان مدیر امور نظارت بر تعمیرات پست‌ها و خطوط شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان گفت: با هدف اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت، پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت تولمات در سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

حمید بابایی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت تولمات با ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر دارای چهار فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت و یک فیدر ورودی ۲۰ کیلوولت می‌باشد و جهت رفع مشکل افت ولتاژ منطقه تولمات شهرستان صومعه سرا راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور نظارت بر تعمیرات پست‌ها و خطوط شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه پیمانکار حمل، نصب و راه اندازی این پروژه، شرکت مهندسین برق گیلان زمین می‌باشد، افزود: این طرح با استفاده ۱۰۰ درصدی از تجهیزات ساخت داخل با اعتباری معادل ۶.۲۰۰ میلیون ریال انجام می‌شود.

مدیر امور نظارت بر تعمیرات پست‌ها و خطوط برق منطقه ای گیلان گفت: قبل از حمل ترانسفورماتور پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت تولمات، عملیات اصلاح و بهینه سازی ترانسفورماتور سیار به همراه تابلوهای ۲۰ کیلوولت و کلیدهای کشویی آن در سال گذشته با اعتباری معادل ۲.۱۴۰ میلیون ریال توسط شرکت آرین نیرو رستاک  زنگان انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شرکت های برق منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی

دریافت 2 MB کد خبر 6094994

دیگر خبرها

  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه