Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: به نقل از ایندیپندنت، مصاحبه "جیک تپر" مجری شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان با "پیتر ناوارو" مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا به‌خاطر درگیری لفظی دو طرف، موجب قطع ناگهانی اظهارات مشاور ترامپ شد.

بر اساس این گزارش مصاحبه مجری سی‌ان‌ان با ناوارو درباره دروغگویی دونالد ترامپ به مردم آمریکا درباره میزان خطر ویروس کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناوارو در بخشی از اظهاراتش گفت: در فوریه هیچ کس نمی‌دانست، نه رئیس جمهور، نه شما، نه نانسی پلوسی و نه بیل دو بلاسیو شهردار نیویورک که... .

در این هنگام مجری سی‌ان‌ان صحبت‌های او را قطع می‌کند و می‌گوید: او (ترامپ) می‌دانست که این ویروس از آنفلوآنزا مرگبارتر است و دو هفته بعد به مردم آمریکا دروغ گفت.

ناوارو در پاسخ گفت: "جیک"، شما عمداً روی بخشی از صحبت‌ها که به‌نفع‌تان است دست گذاشته‌اید و روی آن تأکید می‌کنید.

مجری سی‌ان‌ان در واکنش به این اظهارات گفت: من مطلبی را به‌صورت گزینشی انتخاب نکرده‌ام.

ناوارو با عصبانیت پاسخ داد: شما می‌توانید بگویید... .

مجری برنامه با خونسردی تأکید کرد: شما با مردم آمریکا صادق نیستید، شما به سؤال پاسخ نمی‌دهید؟

ناوارو نیز در جواب مجری سی‌ان‌ان، گفت: شما با مردم آمریکا صادق نیستید، سی‌ان‌ان با مردم آمریکا صادق نیست.

مجری سی‌ان‌ان ابراز کرد: من گفتم شما به سؤال ما پاسخ ندادید، متشکرم، پیتر ناوارو، شما به سؤال پاسخ ندادید.

ناوارو اظهار داشت: من به سؤال شما پاسخ دادم، شما نمی‌توانید این حرف را بزنید، من جواب دادم ولی شما جواب را دوست نداشتید.

جیک تپر در پایان این مصاحبه نیمه‌کاره، گفت: نه، شما جواب ندادید، خیلی خب، ناوارو از شما متشکرم، می‌خواهم به مردم آمریکا که این برنامه را می‌بینند، متذکر شوم که آمریکا کمتر از 5 درصد جمعیت جهان را دارد و بیش از 20 درصد تلفات کرونا در جهان را داشته است، این واقعیت است و مهم نیست که او چند بار تاکنون به سی‌ان‌ان توهین کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: مشاور ترامپ مجری سی ان ان مجری سی ان ان مردم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون