Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@03:45:42 GMT

آماده سازی مسیل های شمال شرق تهران برای پاییز

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۰۲۳

آماده سازی مسیل های شمال شرق تهران برای پاییز

خبرگزاری آریا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از لایروبی انهار و مسیل ها، چاه های جذبی و کانال های منطقه خبر داد و گفت: در آستانه فصل پاییز و بارش های پاییزی انهار، مسیل ها و کانال های منطقه لایروبی و رسوب برداری می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر و در آستانه بارش باران های پاییزی و به منظور هدایت و جمع آوری آب های سطحی منطقه انهار معابر اصلی، بزرگراهی و محلی،3 مسیل عبوری، 19 کانال سرپوشیده، روباز و بسته شمال شرق تهران و چندین کالورت عرضی بزرگراهی و چاه جذبی لایروبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه گفت: در این راستا روزانه حدود 39 هزار مترطول از انهار روبسته در سطح محله ها به طور مستمر لایروبی و پاکسازی می شود.
فرخی افزود: در این طرح حدود 50 هزار مترطول کانال و مسیل های منطقه ضمن بازدید لایروبی و رسوب برداری شد و به صورت برنامه ریزی شده و مستمر ادامه دارد.
معاون خدمات شهری منطقه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این طرح گفت: در این راستا در روزهای گذشته کالورت بزرگراه یاسینی به عنوان یکی از سیلاب گیرهای اصلی پایتخت به همراه مسیل خشایار به صورت مکانیزه رسوب برداری شد.
فرخی در ادامه گفت: دو مسیل دارآباد و ابوذر غفاری نیز در کنار مسیل خشایار طبق برنامه زمانبندی نظافت و لایروبی می شود.
معاون خدمات شهری منطقه 4 اظهار امیدواری کرد با اقدامات پیشگیرانه معاونت خدمات شهری منطقه 4 تا جای ممکن از آبگرفتگی های احتمالی جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خدمات شهری منطقه 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق

تصاویری کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات وعده صادق تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد، منتشر شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • سختی کار نفتی‌ها
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال