Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که سلطان نشین عمان به دلیل ترس از خدشه‌دار شدن روابطش با ایران، نسبت به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تردید دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی « اسرائیل هیوم» به نقل از یک منبع بلندپایه ناشناس اماراتی نوشت که سلطان نشین عمان تنها کشور در خلیج فارس است که با ایران رابطه خوبی دارد و تنها دلیل تردید این کشور در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خدشه‌دار شدن روابطش با ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه اعلام کرد که بحرین نیز به دلیل ترس از واکنش ایران نسبت به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تردید داشت؛ به ویژه اینکه دو سوم جمعیت ملت بحرین را شیعیان‌ تشکیل می‌دهند.

به گزارش روزنامه مذکور صهیونیستی بحرین پس از عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی، با تکیه به حمایت عربستان و تضمین واشنگتن توافق‌نامه ای با رژیم صهیونیستی امضا کرد. کاملا واضح است که دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس به سوی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیش خواهند رفت.

حمایت عمان از طرح عادی سازی بحرین با رژیم صهیونیستیگفت‌وگوی تلفنی ترامپ با سلطان عمانفشارهای امارات و آمریکا روی عمان برای عادی‌سازی روابط و دور کردن مسقط از ایران

این روزنامه صهیونیستی خاطرنشان کرد که عربستان در این بازه زمانی به صورت علنی به سوی عادی سازی روابط پیش نخواهد رفت.

این اطلاعات همزمان با اعلامیه « یوسی کوهن» رئیس موساد عصر دیروز قبل از سفر وی به واشنگتن مبنی بر پیوستن کشورهای دیگر به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، منتشر شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی روزنامه صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی

به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، حماس در این بیانیه، اعلام کرد: از موضع گوستاوو پترو رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط دیپلماتیک با رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاطر ادامه جنگ ارتش اشغالگر نازی علیه مردم فلسطین در نوار غزه استقبال می‌کنیم و آن را یک پیروزی برای فداکاری‌های مردم ما و آرمان عادلانه آنها می‌دانیم.

حماس افزوده است: ما از کشور‌های آمریکای جنوبی و همه کشور‌ها می‌خواهیم که روابط دیپلماتیک خود را با این رژیم فاشیست سرکش که به جنایات خود علیه مردم ما ادامه می‌دهد و تمام قوانین و هنجار‌های بین المللی را زیر پا می‌گذارد، به طور کامل قطع کنند.

گوستاوو پترو رئیس جمهور کلمبیا روز چهارشنبه اعلام کرد که از فردا (پنجشنبه) روابط دیپلماتیک این کشور با رژیم صهیونیستی به طور کامل قطع خواهد شد.

رئیس جمهور کلمبیا پیش‌تر نیز رژیم صهیونیستی را به قطع روابط تهدید کرده و اظهار کرده بود: اگر مجبور شویم که روابط با (رژیم) اسرائیل را قطع کنیم، این کار را خواهیم کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود