Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@23:09:37 GMT

کنایه ظریف به توافق رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۵۳۷۷

کنایه ظریف به توافق رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی کنایه‌آمیز درباره توافقات اخیر رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی، با اشاره به روابط پنهانی دیرین آنها تأکید کرد که این «توافقنامه‌های صلح» نه بین دشمنان، بلکه بین متحدان دیرینه امضا می‌شود!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در پیامی توئیتری خاطرنشان کرد که توافقاتی که امروز میان برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط فی مابین شکل گرفته است،‌ حاصل سال‌ها روابط پنهانی بین آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ظریف در این پیام توئیتری درباره رسمی شدن روابط پنهانی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی نوشت: «دونالد ترامپ عاجزانه دنبال یک عکس انتخاباتی است. دامادش با ارعاب مشتریان منطقه‌ای آمریکا، آن‌ها را وادار کرد چنین عکسی برای او فراهم کنند.»   وی تصریح کرد: «فقط یک مسئله وجود دارد: این «توافقنامه‌های صلح»، نه بین دشمنان، بلکه بین متحدان دیرینه امضا می‌شود.چه تحول دیپلماتیکی! منتظر بعدی‌ها هم باشید...»   ظریف در ادامه پیام توئیتری خود با درج تصاویری از خبرهای منتشر شده در رسانه‌های غربی و عربی درباره دیدارهای پنهانی مقامات برخی کشورهای عربی با مقامات صهیونیست، عملاً خاطرنشان کرد که روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی مسئله تازه‌ای نیست.

منبع: دانا

کلیدواژه: برخی کشورهای عربی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اصلی توافق آتش‌بس

منابع خبری جزئیات اصلی توافق آتش‌بس را که جنبش حماس، موافقت خود را به اطلاع مصر و قطر رسانده، تشریح کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،اصول اساسی توافق آتش بس شامل سه مرحله متصل و به هم پیوسته است.

اصول اساسی توافق آتش بس شامل :

مرحله اول: به مدت 42 روز شامل توقف موقت عملیات نظامی در غزه است.

مرحله اول شامل عقب نشینی نظامیان صهیونیست به شرق و به دور از مناطق مسکونی خوهد بود.

مرحله نخست همچنین دربرگیرنده توقف پرواز جنگنده ها و هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی بر فراز نوار غزه به مدت 10 ساعت در روز است.

در این مرحله همچنین پرواز هواپیماهای نظامی و شناسایی رژیم صهیونیستی طی روزهای آزادی اسیران به مدت 12 ساعت متوقف خواهد شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • جزئیات اصلی توافق آتش‌بس
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد