Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان آل خلیفه در ادامه اقدامات سرکوبگرانه علیه ملت بحرین و نیز برپایی تظاهرات مردم این کشور علیه جریان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، دو نوجوان بحرینی را بازداشت کردند.

به گزارش مهر، نظامیان آل خلیفه دو برادر نوجوان به نام‌های احمد و باقر عیسی القطان از اهالی منطقه ابوصیبع را در پی اوج گرفتن تظاهرات گسترده مردم علیه موافقت بحرین با روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم بحرین از روز اعلان عادی‌سازی روابط بین رژیم این کشور و رژیم صهیونیستی هر شب بطور مرتب با برپایی تظاهرات‌های خیابانی خشم خود را از اقدام اخیر رژیم بحرین ابراز می‌نمایند. مردم در این تظاهرات‌ها شعارهای مختلفی علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین سر می‌دهند. در مقابل، دستگاه امنیتی رژیم آل خلیفه نیز مانند همیشه شیوه سرکوب را پیش گرفته و مردم را مورد تهدید، تعقیب و بازداشت قرار داده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0038Hl

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی عادی سازی آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه

یک دادگاه در فلسطین اشغالی، امروز چهارشنبه حکم داد که صباح عبدالسلام خواهر اسماعیل هنیه از زندان به بازداشت خانگی فرستاده شود.

به گزارش مشرق، با گذشت چند هفته از شهادت فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله صهیونیست‌ها به غزه، دادگاه شهر اشغالی «بئرشبع» حکمی تازه علیه خواهر اسماعیل هنیه صادر کرد.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این دادگاه به آزادی او از زندان و انتقالش به بازداشت خانگی حکم داد.

سیزدهم فروردین بود که خبر بازداشت صباح عبدالسلام ۵۷ ساله، خواهر اسماعیل هنیه توسط نیروهای اسرائیلی منتشر شد.

رژیم صهیونیستی علت بازداشت او را «همکاری و ارتباط با فعالان حماس و اقدامات تحریک‌آمیز» خواند. به گفته صهیونیست‌ها، در خانه او در النقب، اسناد، وسایل ارتباطی و موارد مشکوک به «نقض جدی امنیتی» شناسایی شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی