Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی شرایط و نحوه ارائه درخواست برای اسکان موقت دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای پایان نامه را برای ترم تحصیلی جدید اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس، دانشجویان تحصیلات تکمیلی متقاضی اسکان موقت خوابگاهی و دارای سنوات مجاز در مقطع ارشد (ورودی ۹۷) و دکتری (ورودی سالهای ۹۵، ۹۶ و ۹۷) که پروپوزال خود را به تصویب رسانده اند، می توانند حداکثر در یک از بازه های زمانی ۲۰ روزه ذیل که به تایید استاد راهنما و آموزش دانشکده رسیده باشد از خوابگاه های دانشجویی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تاریخ اول اسکان دانشجویان از ۲۲ شهریور آغاز شده و تا ۱۰ مهر ادامه دارد و زمان دوم نیز از ۱۳ مهر ماه جاری آغاز خواهد شد و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

بنابراین دانشجویان متقاضی اسکان در خوابگاه باید وارد سامانه اتوماسیون (میز کار) به آدرس https://erp.atu.ac.ir/ شده و سپس از قسمت احراز هویت، وارد صفحه فرم درخواست  و با انتخاب فرم خوابگاه تحصیلات تکمیلی و  پر کردن فرم (پر کردن تمام فیلد های فرم الزامی می باشد)شوند و با انتخاب دانشکده محل تحصیل درخواست خوابگاه ارائه شود.

ثبت درخواست به صورت الکترونیکی و غیرحضوری بوده و بعد از درخواست دانشجو و انتخاب دانشکده محل تحصیل، درخواست خوابگاه به اداره خدمات آموزشی دانشکده ارسال و بعد از تایید دانشکده و اساتید راهنما،  نامه درخواست به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه به اداره خوابگاه ها ارسال می شود و بعد ازتایید درخواست، ازطریق تماس با دانشجو، خوابگاه مربوطه معرفی می شود.

دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرده است که همه دانشجویان باید به دلیل شرایط خطرناک کرونایی در تهران و احتمال بالای ابتلا در محیط های مشترک و ضمن سعی در پرهیز از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، تاحد امکان به صورت مجازی و از راه دور به فعالیت های علمی خود ادامه داده و در صورت اضطرار درخواست اسکان را ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب

دانشگاه شیراز که پیش‌تر دانشگاه پهلوی نام داشت، یکی از دانشگاه‌های مادر، جامع و دولتی ایران است که در سال ۱۳۲۵ در شیراز تاسیس گردید.

به گزارش انتخاب، دانشگاه شیراز با تأسیس دانشکده فنی با هدف آموزش متخصصان علوم پزشکی با یک برنامه چهار ساله در سال ۱۳۲۵ تأسیس شد. در ابتدا مؤسسه عالی بهداشت نامیده شد، در سال ۱۳۲۹ به یک دانشکده پزشکی تبدیل شد. در سال ۱۳۳۲ آموزشکده پرستاری نمازی و دانشکده‌های کشاورزی و هنر و علوم تأسیس شد.

با افزودن دانشکده مهندسی و دانشکده دامپزشکی در سال ۱۳۳۳، به وضعیت دانشگاه ارتقاء یافت و دانشگاه پهلوی نامیده شد. سپس دانشکده دندانپزشکی در سال ۱۳۴۸، دانشکده تحصیلات تکمیلی و کالج الکترونیک در سال ۱۳۴۸، و دانشکده‌های حقوق و آموزش در سال ۱۳۴۹ به دانشگاه اضافه شدند. در سال ۱۳۳۹، شاه، رئیس دانشگاه پنسیلوانیا، گیلورد هارول را دعوت کرد تا به ایران بیاید و مؤسسات آموزش عالی ایران را بازرسی کند.

هارول به درخواست شاه گزارشی را با عنوان الگویی برای یک دانشگاه جدید در ایران تهیه کرد و شاه متعاقباً تصمیم گرفت که دانشگاه پنسیلوانیا به دولت ایران در تبدیل دانشگاه شیراز به تنها نهادی در ایران که بر اساس سبک آمریکایی برای تحصیلات در مقاطع بالاتر کمک کند.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک