Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران خبر داد و گفت: ورود موج سوم کرونا در استان تهران بسیار زودتر از سایر استان‌ها شکل خواهد گرفت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به ضرورت اعمال قوانین دورکاری کارکنان ادارات با هدف کنترل پاندمی کرونا در تهران، اظهار کرد: استمرار دورکاری کارکنان می‌تواند از افزایش شیوع کرونا پیشگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر افزایش آمار مبتلایان، بستری شدگان و فوتی‌های با تشخیص کرونا در مقایسه با هفته‌های قبل، ضرورت اعمال محدویت‌ها را خواستار شد و افزود: دورکاری کارکنان ادارات علاوه بر کاهش حضور کارمندان از تولید سفر‌های درون شهری و افزایش بار ترافیک می‌کاهد؛ بنابراین کماکان پیشنهاد ستاد عملیات مقابله با کرونا، استمرار محدودیت در ترددهاست.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه متأسفانه آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در مقایسه با هفته گذشته در تهران رو به افزایش است، خاطر نشان کرد: مجموعا در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۶۵۹ بیمار در استان تهران با تشخیص کرونا بستری شده‌اند که این آمار در مقایسه با هفته گذشته سیر صعودی داشته است.

زالی با بیان اینکه ۱۴۳ نفر از مبتلایان قطعی به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند، گفت: سهم بیماران سرپایی که نیاز به بستری در بخش‌های درمانی داشته‌اند نیز ۹.۹ دهم درصد را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: از مجموع افرادی که به عنوان بیمار بیمارستانی به مراکز درمانی تهران با تشخیص کرونا مراجعه کرده‌اند، ۲۱ درصد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از افزایش آمار مبتلایان به کرونا، طی روز‌های اخیر در تهران خبر داد و گفت: آمار مبتلایان به کووید ۱۹ با شیبی ملایم رو به افزایش است.

زالی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود تهران به سمت موج سوم کرونا در حرکت باشد، افزود: در استان تهران ورود موج سوم کرونا بسیار زودتر از سایر استان‌ها شکل خواهد گرفت و در هفته‌های پیش رو با افزایش آمار بیماران کرونایی، تهران شرایط جدیدی را تجربه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه محدودیت در تردد‌ها و دور کاری کارکنان ادارات به میزان قابل توجهی می‌تواند از سرایت پذیری کرونا بکاهد، تأکید کرد: کاهش حضور و فعالیت کارکنان در ادارات پیشنهاد فنی و کارشناسی ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: گروه‌های پرخطر کماکان از حضور در محل کار معاف هستند و این گروه‌ها می‌توانند ضمن ارائه گواهی پزشکی از قوانین محدودیت‌ها استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تهران زالی کلانشهر تهران ترافیک تشخیص کرونا آمار مبتلایان استان تهران موج سوم کرونا افزایش آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!

به گزارش "ورزش سه"، جام حذفی که همواره به جام شگفتی‌ها معروف است در شرایطی که فصل گذشته با برگزاری دربی بزرگ تهران در فینال اعتبار و حال و هوای خاصی گرفته بود، امسال شرایط متفاوتی را دنبال می‌کند.

درحالی که استقلال تهران در مرحله اول از دور مسابقات کنار رفته بود حالا سه تیم تهرانی دیگر نیز در یک هشتم وداع کردند‌.

پرسپولیس حذف شده بزرگ این مرحله بود و در یک هشتم پیکان تهران و سایپا تهران نیز مقابل حریفان خود شکست خوردند تا تنها تیم تهرانی مرحله یک چهارم نهایی هوادار باشد که امروز با برتری برابر مس سونگون به جمع هشت تیم نهایی رسید.

دیگر خبرها

  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • بالا رفتن سن سالمندی از دیدگاه عموم
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟