Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست کارگروه ماده ۲۴ مکرر قانون معادن گفت:۶ معدن مهم در خراسان رضوی شامل سه معدن سنگ آهن در منطقه سنگان خواف، دو معدن سنگ آهن در نیشابور و یک معدن مرمریت در شهرستان تربت‌حیدریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این معادن از مجموع ۴۰۰ معدنی است که مشکلاتی در بهره‌برداری با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری دارند و در آینده به مزایده گذاشته خواهند شد. بیشتر بخوانید مطالعات اکتشافی خراسان رضوی تا پایان امسال به اتمام می رسد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: شرط بهره‌برداری از این معادن داشتن برنامه مشخص استخراج از سوی بهره‌بردار و داشتن پروانه بهره‌برداری قبلی از سازمان صنعت، معدن و تجارت است و بهره‌بردار باید طرح زیست محیطی به منظور بهره‌برداری صحیح و اصولی از معدن ارایه دهد.

رسولیان بیان کرد: در زمینه آنومالی سنگ آهن مربوط به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز مقرر گردید گزارش کارشناسی تهیه و تصمیم گیری درباره آن در نشست بعدی این کارگروه انجام گیرد.

او تصریح کرد: در مورد معدن مس تکنار بردسکن هم مقرر شد گروه کارشناسی از آن معدن بازدید و با مدنظر قرار دادن نقطه نظرات کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و کارشناسان متخصص معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، گزارش کارشناسی ارایه و در کمیسیون ماده ۲۴ مکرر قانون معادن استان مطرح شود.



انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروانه بهره برداری معادن سنگ آهن خواف منابع طبیعی بهره برداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی گفت: ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی افتتاح و تحویل مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری 33863 واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: 33 هزار و 863 واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح شد که از این تعداد، 2105 واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهمنامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال 1401، طی دو سال تعداد 6000 واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می شود.سال گذشته 1900 واحد مسکن مددجویی و امروز 2105 واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

وی با بیان اینکه حدود 2000 واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شد،گفت: تلاش می شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین 100 تا 150 میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، 50 میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و 200 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی