Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@13:55:12 GMT

طرح‌های مسکن مهر بوشهر تعیین‌تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۹۵۱۱

طرح‌های مسکن مهر بوشهر تعیین‌تکلیف شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در شورای تامین مسکن و جلسه ستاد بازآفرینی محلات هدف استان با اشاره به لزوم تعیین‌تکلیف طرح‌های مسکن مهر بیان کرد: دستگاه‌های متولی مسکن مهر استان بوشهر باید طرح‌های باقی‌مانده را هر چه زودتر تکمیل کنند.

او با تاکید بر بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان بوشهر افزود: طرح مسکن مهر ولایت بوشهر با همکاری دستگاه‌های مربوط پیگیری، و امسال تکمیل و تحویل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر به طرح مسکن مهر پرگان برازجان هم پرداخت و ادامه داد: برای تسریع در تکمیل این طرح همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مشارکت متقاضیان ضروری است و در این زمینه برای هماهنگی بیشتر لازم است جلسه تخصصی با مسئولان مربوط و متقاضیان تشکیل شود.

بیشتر بخوانید

تکمیل طرح‌های مسکن استان بوشهر نیازمند عزم جدی مدیران است

گراوند همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله اداره کل مالیات، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب و شرکت توزیع نیروی برق در تسریع تکمیل پروژه‌های مسکن مهر را ضروری دانست و تاکید کرد: مجری طرح مسکن مهر در شهر‌های بوشهر و برازجان بر اساس برنامه زمان‌بندی باید واحد‌های مسکونی را تکمیل کند و تحویل متقاضیان دهد و هرگونه کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

او، با اشاره به اجرای طرح‌های مسکونی در شهر جدید عالی‌شهر گفت: توسعه طرح‌های زیرساخت‌های ورزشی، بهداشت و درمان و طرح‌های فرهنگی و آموزشی در شهر جدید عالی‌شهر باید در اولویت قرار بگیرد و مسئولان حمایت کنند. برای رونق بیشتر عالی‌شهر باید برای تکمیل طرح جامع بهداشتی درمانی تسریع شود چراکه این مهم یکی از مطالبات مردم ساکن در این شهر جدید است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در عرصه فضا‌های آموزشی کار‌های خوبی در عالی‌شهر انجام گرفته به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و افزود: اجرای طرح اقدام ملی مسکن باید با جدیت و تعامل مناسب مدیران دنبال شود.

گراوند با تاکید بر همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن بیان کرد: باید در این عرصه مجوز‌ها در کوتاه‌ترین زمان صادر شود و نظارت‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد تکرار مشکلات مسکن مهر نباشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۱۶ طرح در اجرای بازآفرینی شهر‌ها تدوین شده است، گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۵.۹ میلیارد تومان سهم شرکت بازآفرینی شهری است که باید این طرح‌ها با شتاب بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار مسکن مسکن مهر تامین مسکن اقدام ملی مسکن استاندار بوشهر اجرای طرح مسکن مهر عالی شهر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه

«القاصی» در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه گفت: در راستای تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران تاکنون ۱۱ جلسه به میزبانی دادگستری استان و با حضور مقامات ذیربط برگزار شده و در رابطه با بیش از ۶۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌های قضایی مربوط به این وسایل نقلیه، به دادگاه انقلاب ارجاع شده‌اند. 

وی افزود: تاکنون در رابطه با بیش از ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران رای صادر شده و روند رسیدگی به پرونده‌های ۳۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: تا امروز تعداد دو هزار و ۴۸۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس احکام قضایی صادره از سطح پارکینگ‌های استان تهران خارج شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، مقرر است که تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، تمام وسایل نقلیه از سطح این پارکینگ‌ها خارج شوند.

«صالحی» دادستان تهران نیز در این جلسه به ارائه گزاشی از اقدامات صورت گرفته دادستانی تهران در حوزه گمرکات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: مسئولان دادستانی تهران در سال گذشته و در راستای ساماندهی وضعیت گمرکات و اموال تملیکی، ۱۰ جلسه را برگزار کرده و ۴۵ بازدید میدانی انجام دادند. 

وی با اشاره به تصویب ۲۱۹ مصوبه از سوی دادستانی تهران در راستای ساماندهی وضعیت گمرکات و اموال تملیکی طی سال گذشته، از تعیین تکلیف ۱۴۵ دستگاه وسیله نقلیه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صالحی همچنین از تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی تهران به ارزش تقریبی ۹۲ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این میزان ردیف کالا از حیث تعداد اقلام ۲۳ درصد و از حیث ارزش ریالی ۱۱۶ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است. 

دادستان تهران در ادامه، از تعیین تکلیف ۲۴۵ دستگاه وسیله نقلیه که در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران قرار داشتند، خبر داد و گفت: همچنین طی سال گذشته، در نتیجه اقدامات صورت گرفته در راستای تعیین تکلیف اموال بلاصاحب موجود در فرودگاه‌ها، ادارات پست و یگان‌های انتظامی، بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ فقره از این اموال در فرودگاه‌ها، بیش از هزار و ۱۰۰ فقره در ادارات پست و بیش از ۴۲ هزار و ۹۰۰ فقره در یگان‌های انتظامی، تعیین تکلیف شدند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش