Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب‌الله محبی اظهار داشت: برای احداث این واحدها ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات مصوب شد که از این میزان تاکنون ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کار احداث سایر واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده شهرستان سیروان با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است افزود: از این تعداد ۲۶۲ واحد مسکونی در روستای سیل‌زده چم‌شیر در سایت جدید برز خلف احداث می‌شود که تاکنون پایان کار احداث ۴۱ واحد در این منطقه به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت پیشرفت واحدهای سیل‌زده احداثی - تعمیری در سایت جدید برزخلف سیروان یادآور شد: تاکنون ۲۶۲ مورد آواربرداری، ۲۴۲ پی‌کنی ساختمان، ۱۹۷ مورد آرماتوربندی و  ۱۳۱ مورد دیوارچینی و ۸۱ مورد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

محبی تاکید کرد: برای احداث این واحدها (سایت جدید برزخلف) ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب شده که تاکنون ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از این میزان پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به ساکنان روستای چم‌شیر خبر داد و تاکید کرد: ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مطالعه، شناسایی مکان مناسب، طراحی سایت و قطعه‌بندی سایت جدید روستای جدید چم‌شیر هزینه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام اضافه کرد: همچنین برای افراد فاقد مسکن ساکن در روستا که قبل از وقوع سیل اسکان دائمی داشته اما فاقد مسکن بوده‌اند و همچنین زوج‌های جدید این روستا طرح‌های ویژه ای در نظر گرفته شده است تا این خانوارها نیز در سایت جدید صاحب منزل شوند.

محبی با بیان اینکه پروانه کار در این مناطق به صورت رایگان  صادر می‌شود افزود: در راستای ساخت و ساز منازل در سایت جدید منطقه سیل‌زده چم‌شیر ۲۰ هزار و ۹۶۰ کیسه معادل ۱۰ هزار و ۴۸ تن سیمان رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

منازل مسکونی، مزارع و باغ‌ها، قبرستان و امامزاده عباس (ع) روستای چم‌شیر در جریان سیلاب فروردین ماه سال گذشته به علت رهاسازی آب سد سیمره به طور کامل به زیر آب رفت.

بعد از وقوع این حادثه، وزارت نیرو اراضی مسکونی و کشاورزی این روستا را خریداری و به تملک سد سیمره درآورد و ساکنان این روستا باید به سایت جدید نقل مکان کنند.

کد خبر 549368 برچسب‌ها سيل استان ایلام مسکن - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل استان ایلام مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میلیون تومان سایت جدید سیل زده چم شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در بازدید روند احداث پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان ضمن بیان اینکه با حضور رئیس جمهور یک هزار و ۱۵۷ قطعه زمین رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت، ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن در دیگر شهرهای استان سمنان نیز در دست پیگیری است.

وی ضمن بیان اینکه تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی خودساز و انبوه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای شهر سمنان در حال اجرا است، افزود: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی همراه است.

استاندار سمنان سرعت انجام پروژه‌های مسکن سازی را مطلوب خواند و ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن برای شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه‌هایی که کار اجرایی آن با کیفیت و سرعت پیش می‌رود.

هاشمی ضمن بیان اینکه برای این شهرک خدمات برق و آب به صورت کامل در اختیار متقاضیان قرار گرفت، در ادامه تصریح کرد: گازرسانی توسط پیمانکار از ورودی در حال انجام است.

وی افزود: سایت ۲۰۵ هکتاری کمربندی سمنان نیز با اولویت تخصیص زمین برای جوانی جمعیت و افراد واجد شرایط در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

کد خبر 6095087

دیگر خبرها

  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی