Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:09:36 GMT

مورینیو تقدیم می‌کند: پیش‌بینی تاکتیکی میلی‌متری!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۹۹۶۶

مورینیو تقدیم می‌کند: پیش‌بینی تاکتیکی میلی‌متری!

بخشی از اپیزود جدید مستند تاتنهام که در آن پیش بینی دقیق مورینیو از تاکتیک منچستریونایتد در بازی رو در روی دو تیم دیده می‌شود مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در اپیزود جدید از مستند باشگاه تاتنهام که توسط آمازون پخش می‌شود قسمتی از این اپیزود که به یکی از مسابقات تاتنهام و منچستریونایتد در دوران حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت اسپرز اختصاص دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از زمانی که این بخش از مستند پخش شده کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این نکته اشاره کرده اند که در جریان صحبتهای مورینیو در رختکن تاتنهام که مشخص است بین دو نیمه این بازی صورت گرفته لحظه‌ای وجود دارد که او تاکتیک احتمالی یونایتد را آنقدر درست پیش بینی می‌کند که در جریان بازی در نیمه دوم حرکتی که او پیش بینی کرده دقیقاً در زمین پیاده می‌شود.

 

 

در این بخش از مستند تاتنهام مورینیو را در حالی می‌بینیم که در رختکن تاتنهام و جلوی یک تابلوی تکنیکی ایستاده و برای بازیکنانش صحبت می‌کند. او روی تابلو اشاره کرده و می‌گوید زمانی که پوگبا صاحب توپ می‌شود انتظارش این است که با یک پاس قطری زیبا در این فضای خالی مارکوس راشفورد را صاحب توپ کند. مورینیو سپس با دست خود موقعیت احتمالی این حرکت و پاس پوگبا برای راشفورد را نشان می‌دهد.

 

 

مستند در این لحظه کات خورده و به لحظه‌ای از نیمه دوم بازی دو تیم می‌رود که پوگبا دقیقاً از همان نقطه‌ای که مورینیو پیش بینی کرده بود با یک پاس قطری سرضرب و تماشایی توپ را دقیقاً به همان فضایی در پشت مدافعین تاتنهام می‌فرستد که مارکوس راشفورد برای رسیدن به آن از قبل استارت زده است.

 

 

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی از دیدن دقت پیش بینی تاکتیکی مورینیو شگفت زده شده اند. این مستند بار دیگر به همه یادآور شده که یک مربی بی دلیل به جایگاهی مثل جایگاه مورینیو دست پیدا نمی کند.

 

 

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری که برای اولین بار در پایان یک مسابقه در نشست مطبوعاتی حضور داشت به هواداران تراکتور پیغام مشخصی فرستاد، اینکه تیمش را حمایت کنند. او گفت:  با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

او که با هیجان حرف می‌زد در ادامه گفت: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید