Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس مرکز اموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه از تمدید مهلت ثبت نام در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه تا ۲۷ شهریور خبرداد.

شیوا حبیب زاده امروز ۲۵ شهریور با اشاره به اینکه پذیرش دانشجو بدون کنکور درمقاطع کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه تا ۲۷ شهریور تمدید شده است، اظهار کرد: ثبت نام مهر ماه این دانشگاه با ۱۱ کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه بدون کنکور و بدون پیش شرط مدرک پیش دانشگاهی در رشته های کاردانی حقوق ثبتی، فناوری اطلاعات، تربیت مربی پیش دبستانی، حقوق خدمات قضایی، گیاهان دارویی معطر، گیاه پزشکی، مددکاری اجتماعی گرایش مددکاری خانواده و کارشناسی حقوق ثبتی، حقوق اداری، مهندسی فناوری اطلاعات و تربیت مربی پیش دبستانی  دانشجو پذیرش می کند.

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با بهره گیری از سامانه آنلاین آموزشی و اختصاصی امجد کلاس های درسی را با بهترین کیفیت وبصورت دوطرفه برگزار خواهد کرد.

رئیس مرکز اموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و در راستای تسهیل در ادامه تحصیل کارکنان دستگاههای اجرایی شرایط خاص و ویژه ای برای این قشر در نظر گرفته شده که از جمله میتوان به تخفیف ۲۰ درصدی در شهریه ثابت کل دوره تحصیلی کاردانی و کارشناسی ورودی های مهر ماه ۹۹ اشاره کرد.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، حبیب زاده اظهار کرد: از دیگر شرایط ویژه برای کارکنان دستگاههای اجرایی می توان به تشکیل کلاس ها خارج از وقت اداری جهت سهولت شرکت در کلاس، تدوین برنامه کلاسی و درسی مجزا ویژه گروههای ۱۰ نفره کارکنان و امکان تقسیط شهریه اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان به صورت حضوری و اینترنتی می توانند در رشته های این مرکز ثبت نام کنند، اظهار کرد:علاقمندان جهت ثبت نام حضور می توانند به آدرس ارومیه، خیابان پاسداران،جنب مهمانسرای مروارید، فرهنگسرای جوان ارومیه مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۴۶۰۰۳۱ و ۳۳۴۷۷۳۳۳ تماس حاصل کنند.

رئیس مرکز اموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه ادامه داد: زمان ثبت نام اینترنتی نیز در مقطع کاردانی از طریق سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org  صورت می گیرد.

حبیب زاده گفت: تسهیلات مختلفی از جمله معرفی مستقیم دانشجویان دارای ایده کار آفرینانه به مرکز رشد و منش جهاددانشگاهی، اخذ تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه برای هر ترم دانشجو، امکان تقسیط شهریه دانشجو، تشکیل کلاس ها خارج از ساعت اداری جهت تسهیل حضور دانشجویان شاغل، تسهیل ارتباط دانشجویان با بازار کار از طریق دفاتر کارآفرینی و مراکز رشد به دانشجویان این مرکز ارایه می شود.

وی اظهار کرد: در این مرکز دروس نظری علاوه بر سر فصل های مصوب، به صورت علمی و متناسب با نیازهای بازار کار به دانشجویان ارایه می شود به طوری که دانشجویان مهارت های مورد نیاز عملی رشته تحصیلی خود را نیز فرا می گیرند تا مشکلی در ورود به بازار کار نداشته باشند.

رئیس مرکز اموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه در تشریح مزایای این دانشگاه نسبت به سایر مراکز آموزش عالی مشابه گفت: دانشگاههای تحت نظر جهاد دانشگاهی بعنوان یکی از مراکز تحقیقاتی مورد شناخته شده فراملی سعی می کند بر اساس آخرین متدهای کاربردی آموزشی در راستای اهداف علمی کاربردی برنامه ریزی آموزشی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی کاردانی و کارشناسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد