Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رشد دانشگاه آزاد مشهد در سال ۹۲ احداث شد و تاکنون ۲۲ شرکت در حوزه‌های مختلف پزشکی، مهندسی برق، علوم انسانی و کشاورزی در آن فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز رشد دانشگاه آزاد مشهد، با مأموریت کاری در سطح خراسان رضوی، فعالیت خود را از اسل ۹۲ و در مساحت تقریبی ۸۰۰ مترمربع احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مرکز رشد مصوبه وزارت علوم را با خود دارد و هدف از احداث آن افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقای فرهنگ نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر علم و فناوری اعلام شده است.

پس از گذشته ۷ سال از فعالیت این مرکز رشد، ۲۲ شرکت دانش بنیان در آن فعالیت می‌کنند که در مراحل رشد مقدماتی و رشد یافته قرار دارند.

این شرکت‌ها در حوزه‌های کدینگ بیمارستانی، نرم افزار برای حمل بار، آموزش آنلاین، تولید نوشیدنی انرژی زا از زعفران، طراحی برد‌های الکترونیکی، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی شیمیایی، تحلیل بازار و تبلیغات، نرم افزار گردشگری، تولید انرژی از امواج الکترومغناطیسی، ارز دیجیتال، کالیبراسیون تجهیزات پزشکی، مهندسی پزشکی، تولید گلدان‌های طبیعی هوشمند، بهینه سازی مصرف انرژی، سم حشرات، دستگاه‌های توانبخشی، بیوزیست، بانک اطلاعاتی آنلاین زائران، بتن‌های بازیافتی و نرم افزار غربالگری پزشکی فعالیت می‌کنند.

گفتنی است، سال گذشته نیز مجهزترین و مدرن‌ترین سرای نوآوری در دانشگاه آزاد مشهد به بهره برداری رسید که در آن مرکز رشد، شتاب دهنده‌های تخصصی، مرکز نوآوری و آزمایشگاه‌های مجهز، احداث شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز رشد دانشگاهی دانشگاه آزاد مشهد مهندسی پزشکی مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد مشهد فعالیت می کنند مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد