Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:46:38 GMT

اعلام آمادگي بنياد شهيد براي ترويج فرهنگ ايثار

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۱۳۹۹

اعلام آمادگي بنياد شهيد براي ترويج فرهنگ ايثار

خبرگزاری آریا- معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعلام آمادگی بنیاد برای همکاری با تشکل‌های ایثارگری در جهت رشد و تعالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از «ایثار»، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و ایثارگران دیروز در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی بنیاد با اعضای هیئت مدیره تشکل ایثارگری «حفظ و ترویج فرهنگ ایثار» دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از همکاری با تشکل‌های فرهنگی ایثارگری استقبال کرد و گفت: در موضوع و مباحث فرهنگی بحث زیادی است. ما الان به اندازه کافی، اسناد، طرح و برنامه داریم؛ اما آنچه که مهم است اقدام و عملیات است و بیش از هر چیزی عملی کردن برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکل‌ها، مردم و جمعیت‌های فرهنگی را پشتوانه کار‌های فرهنگی موثر و جریان‌ساز خواند و گفت: هر حرکت و طرحی که مردم عقبه آن بودند، جریان‌ساز بوده و استمرار و تداوم داشته است.
سلیمانی ضمن اشاره به ظرفیت‌های خوب موجود در مجموعه فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به حرف نیست. کما اینکه ما از لحاظ اسناد، طرح، ایده و قانون مشکلی نداریم؛ اما، چون برخی از این طرح و برنامه‌ها بدون پیوست فرهنگی مناسب عملیاتی شده است، نمود زیادی نداشته است.
وی در ادامه افزود: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران و به‌ویژه بخش فرهنگی آن هم‌زمان با نگاه بیرونی، باید به داخل هم نگاه داشته باشد. یعنی علاوه بر تعاملاتی که با سازمان‌ها و نهاد‌های بیرونی داریم، باید به بخش‌های داخلی بنیاد هم نظر داشته باشیم، وحدت رویه بین برنامه‌های بخش‌های مختلف ایحاد کنیم و با همکاری همدیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های اثزبخش‌تر ارائه دهیم.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی تشکل ایثارگری حفظ و ترویج فرهنگ ایثار برای هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: سعی کنید برآوردی از برنامه‌های مختلف در این ایام داشته باشید؛ تلاش کنید به لحاظ شکلی، نسبت به سال‌های گذشته کار متفاوتی ارائه دهید و آن‌ها را از یکنواختی خارج کنید. برای اجرای این برنامه‌ها برنامه‌ریزی داشته باشید، ما هم آنچه لازم است را پشتیبانی می‌کنیم.
وی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش و همت تشکل‌های فرهنگی ایثارگری، با همدلی و هم‌افزایی بتوانیم در جهت رشد و تعالی ترویج فرهنگ ایثار گام برداریم و بتوانیم با بخش‌های مختلف هم‌افزایی داشته باشیم و موازی‌کاری‌ها و مشابه‌کاری‌ها هم کنار گذاشته شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعلام آمادگی بنیاد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار برنامه ها تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگران در تأمین مسکن، اراضی قابل واگذاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، بر اساس معرفی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر به خانواده‌های شاهد و ایثارگر واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، زمین را بر اساس ضوابط بنیاد مسکن و دستورالعمل‌های مربوطه به خانواده‌های شاهد و ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم بر روی اراضی مسکونی، تسهیلات مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کد خبر 6097902

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است