Web Analytics Made Easy - Statcounter

در قسمت تازه برنامه «مکث» با یک خانم یزدی آشنا می‌شوید که عاشق محیط‌زیست و به ویژه خزندگان است.

به گزارش شریان نیوز،فاطمه نیکوروش که فارغ‌التحصیل رشته جانورشناسی است بسیار به پرورش و نگهداری خزندگان علاقه داشته و پرورش آنها را از خانه استیجاری و از بیم اعتراض صاحبخانه به صورت پنهانی و با امکانات محدود آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن جوان حالا یک نمایشگاه خزندگان در شهر یزد برپا کرده و علاقه‌مندان می توانند به دیدن گونه‌های مختلف جانوری خزندگان به این مکان بروند. هر چند که شرایط کرونایی باعث رکود در این نمایشگاه شده اما نیکوروش به سختی و حتی با کاستن از هزینه‌های زندگی شخصی‌اش سعی می‌کند به بهترین شکل از حیوانات این نمایشگاه نگهداری کند.

بیست‌وششمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» سه‌شنبه شب ساعت حوالی ١٩:٣٠ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته چهارم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده فرناز رهنما مجری و راوی خواهد بود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رونمایی از سامانه ساربانیار (سامانه مدیریت پرورش شتر) با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در غرفه استان یزد برگزار شد.   رئیس سازمان جهاد کشاورزی ضمن تحسین اقدامات استان یزد در پروژه‌های یزدبهره‌ور و سند تحولی یزد نوین، به تشریح وضعیت پروژه‌های بخش کشاورزی استان پرداخت.   حاتمی زاده: ساربانیار را برنامه‌ای کاربردی برای مدیریت پرورش شتر دانست و قابلیت‌هایی از قبیل رصد برخط گله شتر، پنل پیامکی و صدور هشدار، ثبت مشخصات و هویت شتر، شبیه‌سازی حرکت و مدل چرای شتر و صدور شناسنامه ژنتیکی را از ویژگی‌های ان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • لحظات تلاش مار پیتون برای شکار نگهبان!