Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهناز احتشام نایب‌رئیس بانوان هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری بانوان روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه در محل پیست مجموعه‌ورزشی ثامن‌الائمه مشهد برگزار می شود و با حامی مالی که این رقابت‌ها دارد، قول اهدای جوایز نیز به برترین‌ها داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او با اشاره به شکسته‌شدن طلسم برگزاری مسابقات پس از ماه‌ها، افزود: آخرین رقابت برگزار‌شده به پاییز سال گذشته برمی‌گردد. باید از بهار مسابقات از سر گرفته می‌شد، اما از‌سوی اداره کل ورزش و جوانان، مجوز آن صادر نشد و در ادامه برخی ممنوعیت‌ها نیز شکل گرفت.    نایب‌رئیس بانوان هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی ادامه داد: ممنوعیتی که در طرقبه‌و‌شاندیز اعمال شده است، ورزشکاران را مجبور می‌کند برای حضور در مسابقه و پیست ثامن دوچرخه‌های خود را با ماشین بیاورند، در‌حالی‌که پیش‌ از‌ این دوچرخه‌سواران تا پیست رکاب می‌زدند و حالا دیگر این اجازه را ندارند.

احتشام بیان کرد: شرایط برای برگزاری مسابقات مهیا شده است و در روز پنجشنبه برای همه‌نوع دوچرخه، مسابقه خواهیم داشت. بهترین زمان برای محک‌زدن خود پس از مدت‌ها تمرین است. ماده‌های ۲۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر کورسی در پیست برگزار خواهد شد و مسابقات کوهستان در پیست موتورسواری مجموعه ثامن در مسیر‌های ۳ کیلومتر و ۲ کیلومتر برای رده‌های سنی بزرگ‌سالان و جوانان پیگیری می‌شود. دوچرخه‌سواران باید از ساعت‌۱۴ در محل پیست حاضر شوند و پس از ثبت‌نام و تست‌گیری از ساعت‌۱۳ رقابت‌ها آغاز می‌شوند. بیشتربخوانید تکذیب ممنوعیت استفاده بانوان از دوچرخه در مشهد با صدور دستور قضایى   او تصریح کرد: این رقابت‌ها اسپانسر دارد که محصولاتی با مصارف بهداشتی تولید می‌کنند. قرار است علاوه بر لوح و مدال، جوایزی از‌سوی حامی مالی اهدا شود.

فرصت رقابت برای همه دوچرخه‌سواران
نایب‌رئیس بانوان هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی تاکید کرد: همه بانوان با هر دوچرخه‌ای که در اختیار دارند، می‌توانند در مسابقه شرکت کنند؛ حتی دوچرخه‌های جاده را می‌توان در پیست استفاده کرد. دوچرخه‌های کوهستان به‌دلیل نیروی گریز‌ از‌ مرکزی که وجود دارد، فقط می‌توانند در پیست کوهستان شرکت کنند. پیش‌بینی درباره مشارکت دوچرخه‌سواران از این مسابقات، استقبال زیاد بانوان است. بهترین فرصت برای جمع‌شدن خانواده دوچرخه‌سواری بانوان است. تماس‌های زیادی از شهرستان‌ها داشته‌ایم که تمایل داشتند در مسابقه شرکت کنند. ورزشکارانی که تیم نداشته باشند، در همان روز مسابقه تیم تشکیل خواهیم داد تا بتوانند در رقابت شرکت کنند.

احتشام با بیان اینکه از‌این‌پس برنامه‌های زیادی برای بانوان دوچرخه‌سوار در پیش است، اظهار کرد: باید این وقفه به‌وجود‌آمده را جبران کنیم. هفته گذشته مسابقات کوهستان مردان در پارک خورشید برگزار شد که از کیفیت خوبی برخوردار بود. در تلاش هستیم در چنین‌فضایی مسابقات بانوان را نیز برگزار کنیم. جلسات زیادی در حال برگزاری است تا یک فضای خوب و حرفه‌ای برای دوچرخه‌سواران کوهستان مهیا کنیم؛ فضایی که محصور شده باشد و بتوانیم ورودی‌ها را ببندیم و مشکلی برای برگزاری رقابت‌ها نباشد.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیست دوچرخه سواری ورزش و جوانان رقابت های قهرمانی دوچرخه سواران دوچرخه سواری خراسان رضوی شرکت کنند رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد