Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@11:56:22 GMT

بهره مندی از نخبگان لازمه توسعه و تعالی است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۲۵۰۰

بهره مندی از نخبگان لازمه توسعه و تعالی است

رضی منش با تقدیر از متولیان طرح سه شنبه های تکریم گفت: با شناسایی و تکریم نخبگانی از این دست در راستای توسعه و ارتقای شهرستان گام بر می داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «بابک رضی‌منش» امروز در ادامه‌ سلسله برنامه‌های سه‌شنبه‌های تکریم، با حضور در منزل هنرمند انقلابی و ایثارگر شهر جدید سهند اظهار داشت: قطعا برای تضمین آینده‌ی حوزه‌ی اجتماعی و فرهنگی شهر سهند و افزایش سرمایه‌ی اجتماعی باید به این حوزه‌ها توجه جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسکو یکی از برکات برگزاری برنامه‌های سه‌شنبه‌های تکریم را انسجام بخشیدن به برنامه‌هایی از این دست اعلام و اظهار امیدواری کرد با شناسایی و تکریم نخبگانی از این دست در راستای توسعه و ارتقای شهرستان گام برداریم.

وی با بیان این که شما مفتخر به درجه جانبازی شده‌اید و پس از آن در راستای توسعه‌ی فرهنگی کشور گام برداشته‌اید، گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های شما بوده و آرزوی سلامتی و تندرستی برای جناب‌عالی و خانواده‌ی محترم داریم.

همچنین قلی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو با اشاره به فلسفه‌ی برگزاری این برنامه‌ها اظهار داشت: آقای فاطمی یکی از هنرمندان برتر در حوزه‌ی انیمیشن استان بوده و جایگاه خاصی در هنر استان دارند و از سوی دیگر با توجه به این که او از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، وظیفه‌ی ما در تکریم این عزیزان دوچندان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که شهر سهند مملو از بزرگانی همچون استاد فاطمی است، که در خفا و بدون هیچ چشمداشت فعالیت می‌کنند، لازم است ما نیز در زمینه تکریم نخبگان فرهنگی هنری بیشتر تلاش کنیم.

همچنین فاطمی در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود در قبل و بعد از انقلاب و در زمان دوران دفاع مقدس و بعد از آن در صدا و سیمای استان، اظهار داشت: شهر سهند به دلیل نوبنیاد بودن نواقص متعددی دارد که مهم ترین آن بحران هویت می‌باشد که امیدوارم در همکاری با شهرداری بتوانیم راهکاری برای این مشکل بیاندیشیم.

در پایان این مراسم، فرماندار شهرستان اسکو ضمن اهدای هدایایی، نشان شهروند پویا و فعال شهر سهند از سوی شهرداری سهند به سید فاطمی اعطا کرد.

گفتنی است، این دیدار با حضور  معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان اسکو ، رئیس شورای شهر و شهردار سهند همراه بود،

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم نخبگان شهرستان اسکو شهر سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز

عبدالله بیان با اشاره به اینکه ظرفیت های لازم برای ارائه خدمات گسترده فیبرنوری در این استان آماده است، گفت: مشترکان می توانند از این ظرفیت بالقوه در عرصه ارتباطات و اینترنت پرسرعت بهره مند شوند.

وی افزود: اکنون از مجموع مشترکان فیبر نوری بیش از ۱۱ هزار مشترک آنها با تلفن ثابت نیز از فیبر نوری استفاده می‌کنند و آماده واگذاری تعداد زیادی انشعاب در استان البرز هستیم.

بیان گفت : تحقق دایری فیبر نوری در استان البرز نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر سازمان نظام مهندسی ساختمان و سایر دستگاه های اجرایی است و باید قبل از ساخت و سازها این ظرفیت در مکان های مسکونی ، تجاری ، اداری و صنعتی فراهم شود.

وی بیان کرد: تاکنون حدود چهار هزارو ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان البرز احداث شده است که برای همگامی با پیشرفت و رشد روزافزون فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در تلاش هستیم تا نهضت جهادی شرکت مخابرات ایران در زمینه فیبر نوری در استان البرز به خوبی پیش ببریم.

بیان اضافه کرد: با تلاش انجام شده علاوه بر بافت شهری ، ارتباط بیش از۹۵ درصد از روستاهای این استان نیز از طریق فیبر نوری برقرار شده است.

مدیرکل مخابرات البرز افزود: تاکنون بیشتر شرکت های تولیدی استان البرز به شبکه فیبر نوری پیوسته اندضمن آنکه مشترکان نیز می توانند از این پس بدون تغییر شماره و با همان شماره تلفن فعال خود، فیبر نوری دریافت کنند.
وی بیان کرد: واحدهای مسکونی، اداری و تجاری در استان البرز می‌توانند با بهره گیری از این فناوری نیازهای خود را در حوزه ارتباطات با کیفیت مطلوب برآورده سازند.

مدیرکل مخابرات البرز دربخش دیگری ازسخنان خود ارائه پهنای باند بالا، کاهش محدودیت، ظرفیت سازی بالا، ارائه کیفیت سرویس و حذف محدودیت های بعد مسافت را از جمله مزایای فیبر نوری عنوان کرد.

وی اضافه کرد: اکنون بخش قابل توجهی از شبکه فیبر نوری استان احداث شده و انتظار می رود شهروندان از این شبکه برای فعالیت های اینترنت پرسرعت بیشتر بهره ببرند.
بیان اظهار کرد: همچنین اکنون بیش از ۱۸۷هزار مشترک از سرویس ADSL و چهارهزار و ۹۶۴ مشترک از سرویس VDSL در استان البرز بهره مند هستند ؛ در زمان حاضر یک میلیون و ۸۶ هزار شماره تلفن ثابت دراستان دایر است .
وی در بخش دیگری ازسخنان خود از قرارداد بین شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات برای اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها خبرداد و گفت: مقرر شد حدود ۲۳۶هزار خانواده دراستان البرز تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه